درخواست 800 خبرنگار برای شرکت دراولین تمرین تیم تازه مارادونا

درخواست  800 خبرنگار برای شرکت دراولین تمرین تیم تازه مارادونا

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه دیگو آرماندو مارادونا یک سرمربی تراز اول نیست و هرگز دردنیای مربیگری نتوانسته به اندازه دوران فوتبالش موفق باشد، اما هرزمان که او هدایت تیمی در دنیای فوتبال را در دست می گیرد، جنجال و حواشی زیادی ایجاد می کند.

به گزارش فوتبالی، حالا که دیگو مارادونا هدایت تیم خیمناسیای فوتبال آرژانتین را در دست گرفته، بار دیگر شور و حال فراوانی در فوتبال آرژانتین و به ویژه شهر لاپلاتا ایجاد شده است. جالب اینجاست که این شور و حال فقط در آرژانتین نیست و بیش از 800 خبرنگار برای حضور در اولین جلسه تمرینی خیمناسیا زیر نظر مارادونا، درخواست داده اند.

طبق اعلام دپارتمان باشگاه خیمناسیا، تا ظهر روز جمعه و 24 ساعت قبل از اعلام رسمی اینکه آیا خبرنگاران قادر به حضوردراین جلسه تمرینی خواهند بود یا خیر، 800 خبرنگار برای شرکت دراولین جلسه تمرینی خیمناسیا درخواست داده اند. این جذابیتی است که کمتر سرمربی ای در دنیای فوتبال از آن بهره مند است. 

اولین جلسه تمرینی خیمناسیا زیرنظر مارادونا روز یکشنبه ساعت 14 به وقت آرژآنتین در ورزشگاه خوان کارملو زریو برگزار خواهد شد و بعد از آن، مراسم معارفه دن دیگو به عنوان سرمربی جدید این تیم درهتل گرند بریزو در ساعت 16 برگزار خواهد شد و خبرنگاران محدودی مجوز حضور دراین مراسم را خواهند یافت.

اما حالا دست کم800 درخواست از سوی رسانه های سراسر دنیا، از تایلند گرفته تا فیلیپین، اسپانیا، ایتالیا، مکزیک و کشورهای آمریکای جنوبی برای حضور اولین جلسه تمرینی خیمناسیا زیرنظر مارادونا ارائه کرده اند. 

6363