افشاگری فوتبال لیکس درمورد رقم نجومی قرارداد رونالدو با نایک

افشاگری فوتبال لیکس درمورد رقم نجومی قرارداد رونالدو با نایک

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، اخیرا قراردادی با کمپانی نایک به امضا رسانده که رقم آن، رقمی نجومی است.

به گزارش فوتبالی، حالا فوتبال لیکس، از رقم آخرین قرارداد کریستیانو رونالدو با کمپانی نایک پرده برداشته است. طبق گزارش منتشره در دراشپیگل و به نقل از مدارک فوتبال لیکس، این قرارداد در سپتامبر سال 2016 امضا شده و تا اواسط سال 2026 ادامه خواهد داشت. در ازای این قرارداد، کریس رونالدو سالی 16.2 میلیون یورو از برند نایک دریافت خواهد کرد وبه این رقم باید پاداشهای درنظر گرفته را اضافه کرد. در صورتی که کریس رونالدو بتواند توپ طلا و یا جایزه بهترین بازیکن دنیا (د بست ) را مال خود کند، پاداشی 4 میلیون یورویی نیز دریافت خواهد کرد.

بدین ترتیب کریس رونالدو هم در سال 2016 و هم درسال 2017 به لطف فتح هردوی این جوایز، سالی 20.2 میلیون یورو از کمپانی نایک دریافت کرده است.

کریستیانو رونالدو یکی از سفیرهای بین المللی کمپانی نایک است و این روزها فوتبالیستی است که گران قیمت ترین قرارداد را با برند نایک به امضا رسانده. در اشپیگل همچنین به این نکته اشاره کرده که آنها تلاش کردند تا با کمپانی پلاریس اسپورتس لیمیتد که حق تجاری تصویر کریس رونالدو را در اختیار دارند و کمپانی ژستیفوت، که نماینده رونالدو است، تماس بگیرند؛ اما مقامات هیچ یک از این دوکمپانی حاضر به صحبت کردن دراین باره نشده اند.

کمپانی نایک هم تنها واکنش کوتاه و مختصر و مفیدی دراین رابطه داشته:« ما اظهارنظری درمورد قرارداد هیچ یک از ورزشکارانمان انجام نمی دهیم.»

6363