بازگشت نیمار به میادین چمن، بعد از سه ماه

بازگشت نیمار به میادین چمن، بعد از سه ماه

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی دنیای فوتبال صبح امروز در دیداری دوستانه برای تیم ملی برزیل مقابل کلمبیا به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری است که بعد از جنجالهای فراوانی که در تابستان برسر آینده نیمار ایجاد شده بود، او در زمین چمن حضور خواهد یافت. سه ماه و یک روز بعد، نیمار مجددا پابه توپ خواهد شد.

در طول فصل تابستان، بارها نام و تصویر نیمار روی جلد رسانه های ورزشی می رفت و صحبتها درمورد آینده او فراوان بود. نیمار عزمش را برای ترک پاریس جزم کرده بود و دائما صحبت از احتمال بازگشت او به بارسلونا و یا احتمال پیوستنش به تیمهای دیگری مثل رئال مادرید و یوونتوس مطرح بود. از سوی دیگر و اندکی قبل از آغاز رقابتهای کوپا آمه ریکا، نیمار در دیدار دوستانه برزیل- قطر در روز پنجم ژوئن مصدوم شد و قوزک راستش آسیب دید. 

به همین خاطر او شانس حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا را از دست داد و در بازیهای پیش فصل پاری سن ژرمن هم غایب بود. بعد از آن توخل به دلیل اختلافات نیمار با مدیران باشگاه، به او بازی نداد و منتظر ماند تا اختلافات برطرف شود. اما حالا نیمار بعد از رهایی از بند مصدومیتها به زمین چمن بازگشته است و بامداد امروز دردیداری دوستانه و در مصاف برزیل و کلمبیا در میامی به میدان خواهد رفت. البته شنیده می شود که تیته سرمربی برزیل او را در ترکیب اصلی قرار نخواهد داد ؛ چرا که به نظر می رسد که او شرایط ایده آلی برای 90 دقیقه حضور در زمین را ندارد ولی احتمالا او را در زمین چمن خواهیم دید.

بازگشت نیمار به زمین چمن، یکی از نکات اصلی این بازی دوستانه است و علاوه بر برزیلی ها، پاریسی ها و حتی بارسلونایی ها هم او را زیر ذره بین خواهند داشت.سران تیم پاریسی از اینکه نیمار بعد از سه ماه دوری از میادین برای تیم ملی کشورش به میدان خواهد رفت ،چندان خوشحال و راضی نیستند. چرا که نیمار در اردوی پیش فصل هم حضور نداشته و درنتیجه در آمادگی کامل به سر نمی برد.

درعین حال تردیدهای زیادی هم درمورد شرایط پای راست نیمار وجود دارد. چرا که او فصل گذشته هم به دلیل مصدومیت از همین ناحیه سه ماه از میادین به دور بود و اندکی قبل از جام جهانی به خاطر مصدومیت از همین ناحیه نزدیک بود تا شانس حضور در جام جهانی روسیه رااز دست بدهد. دو مصدومیت شدید در یک ناحیه مشخص احتمال عود کردن مجدد این مصدومیت را افزایش داده است. از همین رو هم بود که هم پزشکان بارسلونا و هم پزشکان رئال تردیدهای زیادی برای جذب او داشتند.

حالا همه بی صبرانه منتظر آغاز این بازی دوستانه هستند تا به تماشای بازگشت نیمار به زمین چمن بعد از سه ماه بنشینند. بعد از آن هم باید منتظر میکسد زون بعد از بازی باشیم, چرا که نیمار هنوز و بعد از اتمام بازار تابستانی و بعد از ناکامی در مذاکرات چند ماهه برسر جدایی اش از پاری سن ژرمن هنوز با خبرنگاران صحبت نکرده است.

6363