لوکاکو: حاضرم به اینتر در مبارزه با نژادپرستی کمک کنم

لوکاکو: حاضرم به اینتر در مبارزه با نژادپرستی کمک کنم

سایت رسمی فوتبالی – روملو لوکاکو گفته اینتر باشگاهی بود که او دوست داشت برای آن در سری آ بازی کند.

لوکاکو پس از انتقال از منچستر یونایتد به اینتر خوش درخشیده و در دو بازی اول خود در سری آ، دو گل زده است.

اما بازی او برابر کالیاری با جنجال همراه بود، چرا که طرفداران کالیاری به او توهین‌های نژادپرستانه کردند و حتی طرفداران افراطی اینتر هم از آنها دفاع کردند!

لوکاکو گفت: «من کمی ایتالیایی یاد گرفته‌ام. البته دایره واژگان من آن قدر وسیع نیست، اما در سه هفته بعد دیگر می‌توانم مصاحبه کنم.

اول از همه این که آمدن من به اینتر تصمیمی ورزشی بود چون اینتر باشگاهی بود که دوست داشتم در ایتالیا در آن بازی کنم. نقش مربی هم خیلی مهم بود، و همین‌طور بازیکنان، چون می‌دانستم که آنها در سطح خوبی هستند.

از نظر خانوادگی هم مهم بود به ایتالیا بیایم چون برادرم (جوردن لوکاکو) هم این‌جا بازی می‌کند. به نظرم ایتالیا کشور زیبایی است و خوشحالم که فرهنگی متفاوت را تجربه می‌کنم.»

اینتر کمپینی به نام «برادران متحد در سراسر دنیا» علیه نژادپرستی به راه انداخته است. لوکاکو می‌گوید: «به نظرم این کمپینی عالی از سوی باشگاه است. اگر آنها بخواهند من هم کمکشان کنم حتما این کار را انجام می‌دهم، اما در حال حاضر روی این مسائل تمرکز ندارم. اگر چیزی بشنوم به آن خواهم پرداخت، اما در حال حاضر که همه با من برخوردی عالی دارند. من تنها می‌خواهم روی فوتبال تمرکز کنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم پیروز شوند. اخیرا در انگلیس هم دیده‌اید که بازیکنان چلسی و منچستر یونایتد با مشکل مشابهی روبرو شده‌اند. این چیزی است که باید به آن رسیدگی شود چون فوتبال ورزشی بین‌المللی و چندفرهنگی است. اگر واقعا می‌خواهید بهترین بازیکنان دنیا را داشته باشید، باید از آنها با آغوشی باز استقبال کنید.»

8444