واندا: ایکاردی و اینتر از هم طلاق نگرفته‌اند / او شاید به یوونتوس برود

واندا: ایکاردی و اینتر از هم طلاق نگرفته‌اند / او شاید به یوونتوس برود

سایت رسمی فوتبالی – واندا نارا می‌گوید که مائورو ایکاردی و اینتر تنها برای مدتی کوتاه از هم جدا شده‌اند تا به شرایط فکر کنند. 

ایکاردی در آخرین روز نقل و انتقالات به صورت قرضی به پاری سن ژرمن پیوست و این باشگاه امکان خرید او با قیمت 70 میلیون یورو را خواهد داشت.

واندا می‌گوید: «این جدایی طلاق نیست. مائورو و اینتر مانند همسرانی هستند که مدتی از هم جدا شده‌اند تا به شرایط خود فکر کنند.

رابطه‌ها معمولا به دلیل سوء تفاهمات بسیار خراب می‌شود. اما او همچنان مشتاق بازی برای اینتر است و عشق او به هواداران ادامه دارد.

در رابطه‌های طولانی، بحران هم پیش می‌آید. ما در نهایت رابطه‌ای که دچار مشکل شده بود را بدون خیانت به هم به صورت موقت ترک کردیم.»

او همچنین می‌گوید که ایکاردی افتخار می‌کند که به پاری سن ژرمن پیوسته است: «ما خواهیم دید که در این معامله چه کسی سود کرده است. من تردیدی درباره ایکاردی نداشتم. من 15 پیشنهاد برای او داشتم. اگر تا آخرین روز انتقالات صبر کردیم، به دلیل این نبود که دیوانه هستیم. ما از ارزش ایکاردی خبر داشتیم.

اما ایکاردی به بازی در ایتالیا علاقه دارد. او این لیگ را عالی می‌شناسد. او 135 گل زده است. به نظرم او برمی‌گردد. نمی‌دانم کجا و چطور، اما اولویت او همیشه اینتر خواهد بود. او زمانی که کاپیتان اینتر بود، غیرممکن بود به یوونتوس برود. اما من رابطه دوستانه‌ای با فابیو پاراتیچی (مدیر یووه) دارم. او به خرید ایکاردی علاقه داشت و این ماجرا ادامه خواهد داشت.»

8444