واندا: همسران فوتبالیست‌ها می‌خواهند ایجنت آنها شوم / پاری سن ژرمن بدترین انتخاب برای من بود

واندا: همسران فوتبالیست‌ها می‌خواهند ایجنت آنها شوم / پاری سن ژرمن بدترین انتخاب برای من بود

سایت رسمی فوتبالی – واندا نارا گفته که برای انتقال مائورو ایکاردی استراتژی داشته است.

این مهاجم در تمام طول تابستان گفت که قصد ترک اینتر را ندارد، و انتقال به ناپولی، رم، موناکو و باشگاه‌های دیگر را رد کرد.

او حتی از باشگاه اینتر شکایت کرد و 1.5 میلیون یورو خسارت خواست.

سرانجام ایکاردی در روز آخر نقل و انتقالات به صورت قرضی، با گزینه خرید راهی پاری سن ژرمن شد.

واندا می‌گوید: «اگر تا آخرین لحظه صبر کردم، به دلیل این بود که برگ برنده را در آستین داشتم. هیچ‌کس از این موضوع خبر نداشت. حتی بچه‌ها. هیچ پیشنهاد جدی‌ای هم از بوکا جونیورز نرسیده بود.»

ایکاردی به پاریس می‌رود و همسر او و فرزندانش در میلان می‌مانند. واندا می‌گوید: «مائورو یک چمدان کوچک بست و بقیه کارها را به من سپرد. بچه‌ها در ایتالیا به مدرسه می‌روند، و به همین دلیل ما بین میلان و پاریس زندگی خواهیم کرد. از سه گزینه‌ای که داشتیم، پی‌اس‌جی بدترین گزینه برای من بود، چون من باید با بچه‌ها تنها در میلان زندگی کنم. اما من به فکر آن بودم که بهترین گزینه برای او چیست. باشگاه‌های ایتالیایی مهمی بودند که او را می‌خواستند و در صورت انتقال او به آنها، کار من راحت‌تر می‌شد.»

واندا هم همسر ایکاردی است و هم ایجنت‌اش. او همچنین مجری تلویزیونی است. بسیاری می‌گویند که صحبت‌های او در تلویزیون باعث شد که رابطه ایکاردی و هم‌تیمی‌هایش خراب شود.

واندا می‌گوید: «بسیاری از همسران فوتبالیست‌ها به من مراجعه کرده‌اند و خواسته‌اند که ایجنت همسرشان شوم. اما من نمی‌توانم، چون پی‌گیری کارهای مائورو بسیار وقت می‌برد. من این کار را به عشق مائورو انجام می‌دهم.»

8444