ارمنستان 1 – 3 ایتالیا؛ روزهای شیرین با مانچو

ارمنستان 1 – 3 ایتالیا؛ روزهای شیرین با مانچو

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی ایتالیا موفق شد در خانه ارمنستان با نتیجه 1-3 به برتری دست یابد.

اگرچه این ارمنستان بود که در دقایق ابتدایی نمایش بهتری ارائه داد و به گل رسید، اما در ادامه شاگردان روبرتو مانچینی بر جریان بازی مسلط شده و در نهایت با کسب چهارمین پیروزی متوالی این بار در خانه ارمنستان با اقتدار در صدر جدول قرار گرفتند.

بازی بر خلاف تصور با برتری ارمنستان آغاز شد و این تیم در دقیقه 11 و با ضربه دقیق و زمینی کاراپتیان از گوشه محوطه به گل اول دست یافت.بعد از دریافت گل، ایتالیا در صدد جبران برآمد و بعد از خلق چند موقعیت در نهایت در دقیقه 25 و با ارسال امرسون و ضربه دقیق بلوتی در دهانه دروازه به گل تساوی دست یافت. لحظاتی بعد از زدن گل اول، آتزوری تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما تماشایی فدریکو برنادسکی به دیرک دروازه ارمنستان برخورد کرد.

در دقیقه 41 ایتالیا فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه بلوتی در موقعیتی تک به تک به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول کاراپتیان از زمین اخراج شد تا کار ارمنستان برای نیمه دوم دشوار شود.

در لحظات ابتدایی نیمه دوم ایتالیا به گل رسید اما توپ از خط رده شده بود. در ادامه جریان بازی آرام شد و هیچیک از دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند تا اینکه ایتالیا در اواسط نیمه دوم به گل رسید.

ارسال زیبای بونوچی با ضربه سر لورنزن پلگرینی از درون محوطه همراه شد و آتزوری به گل هم دست یافت. در دقیقه 80 و روی پاس سنسی، بلوتی موفق شد با یک ضربه زمینی و دقیق از درون محوطه گل سوم را نیز به ثمر برساند.

در لحظات پایانی تلاش ایتالیا برای زدن گل چهارم نتیجه نداشت و در نهایت شاگردان روبرتو مانچینی موفق شدند 1-3 ارمنستان را مغلوب کنند.