حمله به یری مینا با یک خودکار!

حمله به یری مینا با یک خودکار!

سایت رسمی فوتبالی- یری مینا این روزها دراردوی تیم ملی کلمبیا در کشور آمریکا و در شهر میامی حضور دارد. او در اردوی تیمش در میامی با یک اتفاق جنجالی روبرو شد که حسابی باعث دلخوری او شد. مینا که این روزها در اورتون توپ می زند، با دیدن تعدادی از هواداران تیم ملی کشورش متوقف شد تا به آنها امضا بدهد. در حالی که او لبخند زنان مشغول امضا دادن به هوادارانش بود، با اتفاقی ناگوار و غیر منتظره روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از افرادی که در اطراف او گرد آمده بودند، از راه دور خودکاری را به سمت او پرتاب کرد که این خودکار به صورت یری مینا برخورد کرد. او واقعا حیرت زده و عصبانی شد و خیلی سریع آنجا و جمع هوادارانش را ترک کرد و با چهره ای درهم از آنجا دور شد.

این خبر در کلمبیا مثل بمب سرو صدا کرده است؛ چرا که یری مینا یکی از بازیکنان محبوب تیم ملی کلمبیا در بین هواداران این تیم است و عادت به چنین اتفاقاتی ندارد. 

کاروان تیم ملی کلمبیا این روزها در میامی آمریکا مستقر است و قرار است تا دردیداری دوستانه مقابل برزیل به میدان برود. این بازی ساعت 2.30 دقیقه بامداد شنبه به وقت اروپای مرکزی در سان لایو استادیوم برگزار خواهد شد. آنها بامداد چهارشنبه ساعت 3.00 به وقت اروپای مرکزی در تامپا به مصاف ونزوئلا خواهند رفت.

6363