رئیس لالیگا: نیمار در پاری سن ژرمن بازنشسته خواهد شد

رئیس لالیگا: نیمار در پاری سن ژرمن بازنشسته خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی- خاویر تباس رئیس رقابتهای لالیگا روز پنجشنبه در کنفرانس ساکرکس اروپا که در لیسبون برگزار می شود شرکت کرد و درمورد آینده نیمار دردنیای فوتبال به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، آقای تباس درمورد آینده نیمار گفت:« نیمار در پاری سن ژرمن بازنشسته خواهد شد. » او درادامه راجع به انتقال نیمار به این باشگاه پاریسی گفت:« این انتقال عملکردی خارج از بازار بود و غیرممکن است مجددا او را در بازار ببینیم.»

آقای تباس گفت:«انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، نشان دهنده غیرطبیعی بودن سیستم کنترل اقتصادی در فوتبال اروپاست. ما در آن زمان علیه این ماجرا شکایت کردیم؛ غیرممکن بود که تیمی اروپایی با این شرایط پیدا شود و 226 میلیون یورو برای خریدیک بازیکن بپردازد و 27 میلیون یورو به صورت خالص به او حقوق بدهد.» به همین خاطر هم مسئولان رقابتهای لالیگای اسپانیا علیه پاری سن ژرمن شکایتی را تنظیم کردند؛ دلیل آن نادیده گرفتن قوانین فیرپلی اقتصادی بود.

تباس درمورد احتمال بازگشت نیمار به لالیگا در تابستان امسال گفت:« تینهایی هستند که عملکردهایی در خارج از بازار نقل و انتقالات انجام می دهند که بعد ازآن غیرممکن است که آنها را در فرمول بازار قرار داد.»

 

 6363