اسلامیان: تیم ملی برای پیروزی به هنگ‌کنگ می‌رود

اسلامیان: تیم ملی برای پیروزی به هنگ‌کنگ می‌رود

وبسایت رسمی فوتبالی- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: تیم‌ ملی از کادرفنی و بازیکنان بزرگی برخوردار است و به طور حتم با آمادگی خوبی در نخستین دیدار در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل هنگ کنگ در زمین صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، محمود اسلامیان اظهار داشت: دیدار با هنگ کنگ نخستین دیدار رسمی تیم ملی فوتبال ایران با «مارک ویلموتس» محسوب ‌می‌شود و امیدوارم با این مربی بزرگ و باتجربه به نتیجه خوبی برسیم.

وی افزود: تیم ملی شرایط خوبی دارد. این تیم از کادر فنی و بازیکنان بزرگی برخوردار است و به طور حتم با آمادگی خوبی در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل هنگ‌کنگ در زمین صف‌آرایی خواهد کرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ایران برای پیروزی در این مسابقه پا به میدان خواهد گذاشت و می‌خواهد گام نخست را در مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی با قدرت بردارد.

اسلامیان تصریح کرد: هدف تیم ملی این است با قدرت مسابقه‌های مقدماتی را به پایان رسانده و همچون ۲ دوره گذشته جواز حضور در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت جشنواره فوتبالی جهان را به دست آورد.

وی تاکید کرد: ویلموتس مربی بزگی است و می‌تواند تاثیر خوبی در فوتبال ایران از خود بر جای بگذارد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با توجه به نگرانی‌هایی که فدراسیون فوتبال برای بازی با هنگ کنگ داشت، نامه‌ای را به فدراسیون بین‌المللی فوتبال  «فیفا» ارسال کرد و خواهان این شد که مسابقه ۲ ایران و هنگ‌کنگ در زمین بی‌طرف برگزار شود و فیفا که برگزاری بازی در آرامش و بدون کوچک‌ترین حاشیه و مشکلی برایش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افسر امنیتی خود را به هنگ کنگ فرستاد و شرایط میزبانی این کشور مورد تایید قرار گرفت.



9697



9697