همکار واندا: استراتژی او و ایکاردی شکستی تمام‌عیار بود

همکار واندا: استراتژی او و ایکاردی شکستی تمام‌عیار بود

سایت رسمی فوتبالی – پیرلوییجی پاردو، همکار واندا نارا گفته که استراتژی مائورو ایکاردی و واندا در قبال اینتر شکست کامل خورد.

این مهاجم سرانجام در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات، با انتقالی قرضی با گزینه خرید دائم راهی پاری سن ژرمن شد. او همچنین از شکایت علیه اینتر صرف نظر کرد. ایکاردی می‌خواست 1.5 میلیون یورو از اینتر غرامت بگیرد، چرا که اینتر اجازه حضور در تمرینات را به او نداده بود.

پاردو و واندا در برنامه تلویزیونی «تیکی‌تاکا» همکار هستند. پاردو می‌گوید: «اوضاع سوررئالی بود که تجربه کردیم. استراتژی واندا عجیب بود، البته اگر او استراتژی‌ای داشته باشد. این استراتژی شکستی تمام‌عیار بود.

ایکاردی بازیکنی بزرگ است و البته که یک تیم برایش پیدا می‌شد، اما این که بازیکنی که 124 گل برای اینتر زده این‌طور از تیم جدا شود... حتی برخی طرفداران اینتر در خیابان جشن گرفتند.

این را کاملا روراست بگویم: اگر واندا از اینتر شکایت می‌کرد، نمی‌توانست در برنامه ما حضور پیدا کند و این را به شرکت هم گفتم. این کار او با معیارهای حرفه‌ای من در تضاد بود. 

به نظرم حرف‌های واندا در رختکن اینتر آشوب ایجاد می‌کرد. اما شما نمی‌توانید بگویید عاشق یک باشگاه هستید، و بعد از آن شکایت کنید. مثلا ایوان پریشیچ را ببینید. او رفت. نمی‌توانیم بگوییم لوچیانو اسپالتی و آنتونیو کونته خودآزاری داشته‌اند که ایکاردی را نمی‌خواسته‌اند. اگر هیچ مربی‌ای او را نمی‌خواهد شاید مساله چیز دیگری است. اگر ایکاردی قدرت رهبری داشت، به رختکن می‌رفت، با بازیکنان دست می‌داد، و به آنها می‌گفت که از نو شروع کنند، و به همسرش می‌گفت بیشتر مراقب حرف‌هایش باشد. در هر حال، پیوستن به پاری سن ژرمن به عنوان مهاجم چهارم پیروزی نیست.»

واندا اعلام کرده که قرار است در فصل جدید تیکی‌تاکا هم در این برنامه حضور داشته باشد، هرچند که شاید عوامل برنامه نظر دیگری داشته باشند.

8444