بازگشت عادل و مزدک به شبکه سه تکذیب شد

بازگشت عادل و مزدک به شبکه سه تکذیب شد

وبسایت رسمی فوتبالی - ماجرای بازگشت عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی به تلویزیون، تا چه اندازه صحت دارد؟

به گزارش فوتبالی، روزنامه خبرورزشی در شماره امروز خود مدعی شده پروژه بازگرداندن عادل و مزدک با شعار حفظ سرمایه‌های تلویزیون کلید خورده و حتی پیشنهاد گزارش دربی هم به عادل داده شده که البته تهیه کننده برنامه نود حاضر نیست فقط به عنوان گزارشگر، به شبکه سه برگردد. طبیعتا اینکه عادل بخواهد درباره این موضوع اظهار نظری داشته باشد، ماموریتی غیرممکن است چون مجری و تهیه کننده برنامه متوقف شده نود، در روزهایی که برنامه‌اش بدون هیچ مشکلی روی آنتن می‌رفت حاضر به مصاحبه نمی‌شد چه برسد به حالا که مدتهاست برنامه او تعطیل شده است. فردوسی پور در حال حاضر تهیه کننده برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش است. 

این خبر در شرایطی منتشر شده که پیش از این هم از جام جم شایعاتی درباره احتمال بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه سه به عنوان گزارشگر مطرح شده بود منتهی همانطور که قبلا هم اعلام شده بود با توجه به اختلاف او با مدیریت شبکه سه، بازگشت فردوسی پور به شبکه سه و گزارش در آن شبکه غیر ممکن است. فردوسی پور اما مشکلی برای گزارش کردن فوتبال در شبکه ورزش ندارد منتها خودش نمی خواهد فعلا فوتبال را برای شبکه ورزش گزارش کند و صرفا برنامه 120 را می سازد و روی آیتم های این برنامه نریشن می خواند. یکی از مدیران گروه ورزش شبکه سه در گفت و گو با فوتبالی از بازگشت مزدک به ایران و بازگشت عادل به شبکه سه بی اطلاعی کرد و گفت رسانه ها همیشه در حال گمانه زنی هستند اما خبرهایی که منتشر شده را تکذیب می کنیم.

از طرف دیگر درست است که هنوز مزدک میرزایی در شبکه فارسی زبان مخالف با دولت ایران فعالیتش را شروع نکرده اما علیرغم صحبتهای معاون سازمان صداوسیما درباره استقبال از بازگشت او به ایران، بعید است این اتفاق رخ دهد و گفته می‌شود مزدک منتظر است تا امکانات برنامه ورزشی مورد نظرش آماده شود و بعد این برنامه را شروع کند. برنامه‌ای که گویا مشابه برنامه‌هایی است که از شبکه های معتبر ورزشی اروپا پخش می‌شود و شنیده شده که شبیه به برنامه match of the day است. البته مشخص نیست که این برنامه درباره فوتبال ایران است یا فوتبال اروپایی و جهان. این برنامه شاید از حدود یک ماه دیگر روی آنتن شبکه ماهواره ای فارسی زبان برود. به این ترتیب خبر بازگشت مزدک به ایران هم تکذیب می شود.

1984