ملک‌آباد: از تاج ممنونم که صدای معترضان را شنید

ملک‌آباد: از تاج ممنونم که صدای معترضان را شنید

وبسایت رسمی فوتبالی- کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان تهران گفت:جا دارد از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج تشکر کنم چرا که در کمترین زمان ممکن صدای معترضین به شکل برگزاری مجمع و انتخابات را شنید. 

به گزارش فوتبالی، انتخابات هیأت فوتبال استان تهران در حالی که قرار بود فردا برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شده است. مهدی ملک‌آباد یکی از کاندیدای انتخابات هیأت فوتبال تهران در خصوص اینکه بعد از انتخابات برخی از کاندیدا برگزاری مجمع به تعویق افتاده است، گفت: قبل از هر چیز جا دارد از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج تشکر کنم چرا که در کمترین زمان ممکن صدای معترضین به شکل برگزاری مجمع و انتخابات را شنید.

وی افزود: من در این زمینه تنها نبودم چون همه نامزدهای حاضر در انتخابات دوست داشتند که انتخابات از سوی هیأت استان تهران که یکی از زیرمجموعه‌های اصلی فدراسیون فوتبال است در شرایط خوب و سالم برگزار شود. 

ملک‌آباد تأکید کرد: در حالی که چند روز به انتخابات باقی مانده بود ما نمی‌دانستیم چه نفراتی در مجمع حق رأی دارند و جابه‌جایی نفرات و حذف و اضافه آنها بر چه معیاری صورت می‌گیرد. هیأت فوتبال باید در راستای کمک و اینکه بازویی برای فدراسیون باشد قدم برداشته تا اینکه خدای ناکرده برخی مسائل شائبه‌هایی را برای فدراسیون و شخص مهدی تاج ایجاد نکند. 

یکی از کاندیدای انتخابات هیأت فوتبال تهران، ادامه داد: من خودم مدت‌ها با مهدی تاج همکار بودم و از روحیات و سلامتش آگاه هستم اما اگر اعتراضی به برگزاری انتخابات بوده فقط برای هر چه بهتر برگزار شدن آن بوده است. 

وی در پایان در خصوص اینکه آیا تعویق انتخابات به سود کاندیدا است یا به ضرر آنها، گفت: برای من فرقی ندارد، من تابع تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال هستم و هر زمانی که اعلام کنند آمادگی کامل دارم به عنوان یک نامزد در انتخابات شرکت کنم.



9697