یوویچ: آماده درخشش در رئال مادرید هستم

یوویچ: آماده درخشش در رئال مادرید هستم

سایت رسمی فوتبالی - لوکا یوویچ می گوید که آماده است پس از آغاز نه چندان قدرتمندانه ای که در رئال مادرید داشت، حالا به خواسته های بزرگ این تیم پاسخ دهد. 

به گزارش فوتبالی، یوویچ که فصل گذشته 27 گل به ثمر رساند پس از پیوستن از اینتراخت فرانفکورت به رئال مادرید در حال تطبیق با شرایط این تیم است. او در رقابت های پیش فصل مصدوم شد و همین مسئله کار را برای او سخت کرد. مهاجم صرب در سه بازی که برای رئالی ها به میدان رفته هنوز گلی وارد دروازه حریفان نکرده است. این بازیکن 21 ساله معتقد است که سازگاری در تیمی چون رئال مادرید سخت بوده اما او آماده است تا درخشش خود را آغاز کند. یوویچ در این باره گفت: " پس از پیش فصل حالا همه چیز بهتر است. من مصدوم شدم و در دیدار برابر آرسنال با کارت قرمز زودهنگامی که ناچو گرفت مجبور شدم که به عنوان بازیکن تعویضی خیلی زود از ترکیب بروم. این برای یک بازیکن جوان آسان نیست اما فکر می کنم به بهترین روش آن را مدیریت کردم و حالا آماده هستم که به خواسته های بزرگ تیم پاسخ دهم. "

تیم ملی صربستان در رقابت های انتخابی یورو 2020 باید به مصاف پرتغال برود و یوویچ درباره رویارویی با رونالدو گفت: " تا جایی که من می دانم ما 11 به 11 بازی می کنیم. اینطور نیست که تنها برابر رونالدو به میدان برویم. باید خودمان را برای رقابت با کل تیم و نه فقط رونالدو آماده کنیم. او بهترین بازیکن آنهاست اما بازیکنان خوب دیگری نیز حضور دارند که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. باید تمرکز داشته باشم و تا حد ممکن منظم باشیم تا به نتیجه خوبی برسیم. "

1070