دفاع حیرت‌انگیز افراطی‌های اینتر از شعارهای نژادپرستانه علیه لوکاکو!

دفاع حیرت‌انگیز افراطی‌های اینتر از شعارهای نژادپرستانه علیه لوکاکو!

سایت رسمی فوتبالی – طرفداران افراطی اینتر به دفاع از طرفداران کالیاری برخاسته‌اند و از توهین‌های نژادپرستانه آنها به روملو لوکاکو دفاع کرده‌اند. طرفداران کالیاری با درآوردن صدای میمون به لوکاکو توهین کردند و علیه او شعارهای تندی دادند.

بیانیه عجیبی در صفحه گروه لورلو دلانورد در فیس‌بوک منتشر شده و در آن رفتار طرفداران کالیاری توجیه شده است. در این بیانیه آمده است: «سلام روملو. ما از طرف جایگاه شمالی این بیانیه را می‌نویسیم؛ بله، همان افرادی هستیم که از تو در میلان استقبال کردیم. ما واقعا ناراحتیم که تو تصور کردی که اتفاقی که در کالیاری افتاد نژادپرستانه بوده است. 

تو باید درک کنی که ایتالیا مانند خیلی از کشورهای شمال اروپا نیست که در آنها نژادپرستی مشکلی واقعی است. ما درک می‌کنیم که این موضوع به نظر تو نژادپرستانه رسیده است. اما اوضاع این‌طور نیست.

ما در ایتالیا از روش‌هایی برای کمک به تیممان استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که رقیبانمان را عصبی کنیم. این کار برای نژادپرستی نیست، بلکه برای خرد کردن اعصاب آنها است.

گروه طرفداری ما از نژادهای مختلف تشکیل شده است و ما همیشه از حضور بازیکنان هر نقطه از زمین استقبال می‌کنیم. اما ما همیشه از همین روش‌ها در قبال بازیکنان رقیب استفاده کرده‌ایم و در آینده هم احتمالا این کار را خواهیم کرد. نه ما نژادپرست هستیم و نه طرفداران کالیاری.

لطفا این رفتار طرفداران ایتالیایی را نوعی احترام بدان، چون آنها از گل‌هایی که ممکن است مقابل آنها بزنی می‌ترسند، نه این که از تو متنفر باشند یا نژادپرست باشند.»

8444