بلژیکی ها هازارد را نخواستند؛ بازگشت ادن به مادرید

بلژیکی ها هازارد را نخواستند؛ بازگشت ادن به مادرید

سایت رسمی فوتبالی- فدراسیون فوتبال بلژیک روز سه شنبه اعلام کرد که ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه رئال مادرید که توسط روبرتو مارتینز به اردوی بلژیک دعوت شده بود، هنوز از بند مصدومیت از ناحیه عضله پای چپش رها نشده است و به همین خاطر به او اجازه دادند تا به مادرید بازگردد.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد توسط سرمربی تیم ملی بلژیک به اردوی این تیم فراخوانده شده بود و به همین خاطر عازم سرزمین مادری شده بود ولی بعد از بررسی اطلاعات پزشکی، مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک دریافتند که هنوز مصدومیت او به طور کامل برطرف نشده است. پزشکان تیم ملی بلژیک هم او را مورد معاینه قرار دادندو در نهایت تصمیم گرفته شد تا هازارد در بازیهای تیم ملی کشورش مقابل سن مارینو (در روز شش سپتامبر) و اسکاتلند در روز 9 سپتامبر حضور نیابد و به مادرید بازگشت تا تمرینات بازیابی اش را ادامه دهد.

این درحالی است که در روزهای اخیر سران رئال مادرید و به ویژه زین الدین زیدان از دعوت شدن هازارد به تیم ملی کشورش ابراز تعجب کرده بودند و یادآوری کرده بودند که اگر هازارد زودتر از زمان مشخص شده به میدان برود، ممکن است مصدومیتش تشدید شود. زیدان روز شنبه در پیغامی به مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک هشدار داده بود تا در مورد هازارد ریسک نکنند:« او قانونا می تواند به بلژیک سفر کند ولی در حال حاضر و با این شرایط نمی تواند بازی کند. ما این را می دانیم  و خود هازارد هم می داند. امیدوارم که اینگونه شود. این به نفع همه ماست. »

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک هم در صحبتهایی دراین رابطه گفته :« ما درمورد هازارد هیچ ریسکی نخواهیم کرد. هدفمان این بود که منتظر روند بهبود هازاردبمانیم و ببینیم که آیا برای بازی رئال مقابل ویارئال برای تیم مادریدی بازی خواهد یا نه. هازارد در آن بازی توسط زیدان در لیست بازیکنان آماده تیمش قرار نگرفت. با این وجود فدراسیون بلژیک تاکید داشت تا او به اردوی تیم ملحق شود ولی حالا به پایتخت اسپانیا باز خواهد گشت.»

بدین ترتیب سران باشگاه مادریدی نفس راحتی کشیدند و درکمال آرامش منتظر بهبود مصدومیت ستاره تیمشان خواهد نشست. هازارد هنوز نتوانسته به خاطر این مصدومیت، در دیداری رسمی برای رئال به میدان برود . او هنوز به تمرینات گروهی رئال هم بازنگشته ولی به تنهایی روی چمن تمرین می کند و زیدان بی صبرانه منتظر بهبود اوست و امیدوار است تا در بازیهای بعدی تیمش او را دراختیار داشته باشد.

بعد از اتمام وقفه بازیهای ملی، رئال مادرید درروز 14سپتامبر به مصاف لوانته خواهد رفت و درروز 18 سپتامبر با پاری سن ژرمن روبرو خواهد شد. بازیهای بعدی این تیم در روز 22 سپتامبر مقابل سویا، 25 سپتامبر مقابل اوساسونا و 28 سپتامبر مقابل اتلتیکومادرید خواهد بود.

6363