پتی: خوشم آمد که دمبله جلوی نیمار ایستاد و سدراهش شد

پتی: خوشم آمد که دمبله جلوی نیمار ایستاد و سدراهش شد

سایت رسمی فوتبالی- امانوئل پتی ستاره سابق باشگاه بارسلونا از اینکه نیمار در بازار نقل و انتقالات تابستانی به تیم کاتالان منتقل نشد، خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، با پاسخ منفی عثمان دمبله برای انتقال قرضی به باشگاه پاری سن ژرمن، پرونده انتقال و بازگشت نیمار به باشگاه بارسلونا، رسما به گل نشست و تمام روند مذاکرات میان دو باشگاه کاتالان و پاری سن ژرمن و برنامه ریزی های انجام شده برهم ریخت. دمبله راضی نشد که قرضی به پاریس برود و تصمیم گرفت تا در بارسلونا بماند و برای موفقیت در این تیم بجنگد.در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، موسی سیسوکو، مدیربرنامه های دمبله در صحبتهایی از تصمیمات این بازیکن فرانسوی پرده برداشت و گفت:« برای بیستمین بار تکرار می کنم که دمبله در بارسلونا خواهد ماند و با این تیم به موفقیت خواهد رسید.»

در نهایت هم همینطور شد و با پایان بازار تابستانی، نیمار در پاری سن ژرمن باقی ماند و عثمان دمبله هم کارش را در بارسلونا دنبال خواهد کرد.

دراین میان، امانوئل پتی اسطوره سابق فوتبال فرانسه به دفاع از عثمان دمبله و تصمیمش برخاسته و در گفتگو با آر.ام.سی گفته:« راستش را بخواهید، من هرکسی که یک بار هم شده، ظاهر شود و رودرروی نیمار بایستد و بگوید:"نه، من نمی خواهم؛ نمی خواهم به خواسته تو تن دربدهم؛ نمی خواهم همراهت شوم" خوشم می آید. واقعا از رفتار دمبله خوشم آمد او واکنش فوق العاده ای داشت.»

پتی ادامه داد:« نیمار برای آنکه بتواند پاریس را ترک کند، حتی بارسایی ها را تحت فشار قرار داد و خوشحالم که یک پسر پیدا شد و جلوی او ایستاد و گفت:" می دانی که تو در پاری سن ژرمن می مانی و دست از کلنجار رفتن با همه برخواهی داشت.»

6363