اریکسن: کاش جدایی از تیم به آسانی بازی کامپیوتری مربیگری فوتبال بود!

اریکسن: کاش جدایی از تیم به آسانی بازی کامپیوتری مربیگری فوتبال بود!

سایت رسمی فوتبالی - کریستین اریکسن پس از عدم موفقیت در جدایی از تاتنهام مدعی شد که آرزو داشته تصمیم گیری برای این کار به آسانی بازی کامپیوتری مربیگری فوتبال بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی دانمارک که در تساوی 2 - 2 تاتنهام برابر آرسنال گل اول تیمش را به ثمر رساند پیش از این تایید کرده بود که خواهان جدایی از تیم شمال لندن و تجربه اتفاقات جدید است. اریکسن که به رئال مادرید لینک شده بود در آخرین سال قرارداد خود با تاتنهام است و می تواند از اول ژانویه به عنوان بازیکن آزاد با سایر تیم های اروپایی مذاکره و توافق کند. او در گفتگو با یک نشریه دانمارکی اظهار داشت: " آرزو داشتم که مانند بازی مربیگری فوتبال تصمیم می گرفتم اما متاسفانه نمی توانم. "

او در پاسخ به سوالی درباره این که آیا اظهارنظر درباره آینده کار اشتباهی بوده، گفت: " نه، نبود. اما این فوتبال است و شما هرگز نمی دانید که در این ورزش چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. چیزهای بسیاری در این ماجرا دخیل هستند. برای من پاک کردن ذهنم کار سختی نیست. من بیشتر چیزهایی که نوشته می شود را نمی خوانم. و حالا سالهاست که درگیر این ورزش هستم و شایعات بسیاری هر سال وجود دارند. اما مشخص است که امسال همه چیز کمی جدی تر بود چون قرارداد من در آستانه اتمام است. می دانم که مردم زیادی دوست دارند بدانند که به چه تیمی خواهم رفت. همیشه همینطور بوده است. اگر در باشگاه های بزرگ خوب بازی کنی همین اتفاقات رخ خواهد داد. شایعات همیشه وجود دارند. "

1070