حمید درخشان: بیرانوند باید باتجربه تر عمل کند

حمید درخشان: بیرانوند باید باتجربه تر عمل کند

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است کالدرون باید از داشته ها و پتاسیل هایی که در اختیار دارد، به نحواحسن استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شکست این تیم در برابر تراکتور گفت: در این دیدار پرسپولیس می توانست بازنده نباشد. این تیم پتاسیل این را داشت که در تبریز دست پر زمین را ترک کند. به اعتقاد من از برخی از ابزارهایی که در حال حاضر در اختیار پرسپولیس است، خوب و کامل استفاده نشد. وی در ادامه افزود:پرسپولیس در این دیدار بهتر از تراکتور کار کرد و مساله ای که اشاره کردم باعث شد تراکتور بتواند در این دیدار تیم پیروز میدان لقب بگیرد.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر بازیکنان خوبی دارد و کادرفنی جدید باید نوع استفاده با بازده بیشتر را بداند. البته این مساله نیازمند زمان است. درست است که شاکله اصلی پرسپولیس حفظ  شده اما تغییر کادرفنی باعث شده برای هماهنگی هایی این چنینی نیازمند گذشت زمان بود.

او در ادامه در خصوص اتفاقات حاشیه ای که در تبریز برای بیرانوند رخ داده است به خبرنگار فوتبالی گفت: مطرح کردن این مسائل جنگ های روانی است که می خواهند برای پرسپولیس ایجاد کنند. به هر صورت بازیکنی مثل بیرانوند بازیکن باتجربه ای است و باید حواسش به موضوعات باشد. او باید باتجربه تر عمل کند وحواسش را جمع کند تا اسیر این حواشی و جنگ های روانی نشود.

7655