ونگر: پیشنهادات خوبی داشتم اما آماده برگشت به فوتبال نیستم

ونگر: پیشنهادات خوبی داشتم اما آماده برگشت به فوتبال نیستم

سایت رسمی فوتبالی - آرسن ونگر می گوید زمانی به دنیای فوتبال و مربیگری باز خواهد گشت که احساس کند زمان درستی برای انجام این کار است. 

به گزارش فوتبالی، مربی سابق آرسنال پس از جدایی از ورزشگاه امارات در پایان فصل 18 - 2017 مربیگری تیم دیگری را بر عهده نگرفته است. او در گفتگو با بین اسپرت درباره پیشنهاداتی که در این مدت دریافت کرده، صحبت کرد اما معتقد است که فعلا زمان مناسبی برای بازگشت او به دنیای فوتبال نیست. ونگر در این باره گفت: " چند پیشنهاد خوب را رد کردم چون احساس می کنم آماده نیستم. شاید متوجه شدم که وقتی مربیگری می کنم چقدر در حباب خودم می روم و از سایر جهان دوری می کنم. ایجاد فاصله بین خودم و دنیا باعث می شود که نخواهم خیلی سریع به این کار برگردم. به مدت 35 ساله بدون وقفه این کار را انجام دادم. بنابراین می خواهم کمی این حباب را ترک کنم، چشمانم را باز کنم و از زمان استفاده کنم. دوباره من را در این شرایط خواهید دید اما نمی دانم چه زمانی خواهد بود. "

ونگر از سال 1996 تا 2018 هدایت باشگاه آرسنال را بر عهده داشت و رکورد طولانی ترین مربیگری این باشگاه و همچنین موفق ترین مربی این تیم را به دست. این مربی فرانسوی در لیگ این کشور نیز هدایت تیم هایی چون موناکو و نانسی را بر عهده داشته است. 

1070