آرئولا: افتخار می کنم که حالا یک مادریدی هستم

آرئولا: افتخار می کنم که حالا یک مادریدی هستم

سایت رسمی فوتبالی- دقایقی بعد از انتشار خبر رسمی آلفونسه آرئولا دروازه بان فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن به رئال مادرید، او با انتشار پستی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام خوشحالی اش را از این انتقال اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، سران دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید بر سر مبادله آرئولا و کیلور ناواس با یکدیگر به توافق رسیدند و دقایقی بعد از انتشار رسمی این خبر، آرئولا عکسی را در اینستاگرامش قرار داد که در آن او را در کنار لوگوی باشگاه مادریدی می بینیم. آرئولا در کنار این عکس نوشت:« احساس غرور می کنم که یک مادریدی هستم.»

این دروازه بان 26 ساله و فرانسوی به صورت قرضی و با قرارداد یک ساله به رئال مادرید منتقل شد و درعوض کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید با قراردادی 15 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن منتقل شد تا او پنجمین بازیکن کاستاریکایی تاریخ لیگ یک فرانسه لقب بگیرد.

آرئولا حالا باید به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق شود تا در بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 تیم ملی کشورش را همراهی کند و به نظر می رسد که مراسم معارفه او در باشگاه مادریدی به بعد از بازگشتش از اردوهای ملی موکول خواهد شد.

6363