رسمی/ مخیتاریان به صورت قرضی به رم منتقل شد

رسمی/ مخیتاریان به صورت قرضی به رم منتقل شد

سایت رسمی فوتبالی-  هنریک مخیتاریان ستاره ارمنستانی باشگاه آرسنال با قراردادی قرضی به رم منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم ارمنی در فصل 20-2019 پیراهن رم را به تن خواهد کرد. البته دراین قرارداد قرضی، شانسی برای باشگاه رم برای خرید این بازیکن در پایان مهلت این انتقال قرضی درج نشده است و او با قراردادی به مبلغ 3 میلیون یورو برای یک فصل پیراهن جلوروسی را به تن خواهد کرد.

مخیتاریان فصل گذشته در 22 بازی برای آرسنال به میدان رفت و توانست 4 گل برای این تیم به ثمر برساند. در بیانیه منتشره از سوی باشگاه رم، هیچ صحبتی از شرایط خرید مخیتاریان در پایان فصل درج نشده ولی سران باشگاه جلوسوری برای جذب قرضی این بازیکن سی ساله، 3 میلیون یورو به آرسنال پرداخت کرده اندو احتمالا مبلغ پاداش 0.1 میلیون یورویی هم دراین میان پرداخت بشود.

مخیتاریان، در ژانویه سال 2018 با قراردادی 34 میلیون یورویی از منچستریونایتد به آرسنال منتقل شد. او صبح امروز به شهر رم سفر کرد و تستهای پزشکی اش را در باشگاه رم پشت سرگذاشت و عصر امروز قراردادش را با تیم جلوروسی امضا کرد.

او که کاپیتان تیم ملی ارمنستان است این هفته باید به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شده و با پیراهن ارمنستان مقابل تیم ملی ایتالیا به میدان برود. مخیتاریان 84 بازی ملی برای ارمنستان انجام داده و 27 گل به ثمر رسانده. او سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای شاختاردونتسک، بوروسیا دورتموند و منچستریونایتد را درکارنامه ورزشی اش می بیند.

 

6363