رسمی/ آندره سیلوا به اینتراخت رفت و آنته ربیچ به میلان

رسمی/ آندره سیلوا به اینتراخت رفت و آنته ربیچ به میلان

سایت رسمی فوتبالی- آنته ربیچ ستاره باشگاه اینتراخت فرانکفورت با قراردادی قرضی به میلان پیوست؛ البته سران روسونری این فرصت را خواهند داشت تا در پایان مهلت این قرارداد قرضی برای خرید این بازیکن دست به کار شوند. در سوی دیگر این مبادله، آندره سیلوا از میلان به اینتراخت فرانکفورت منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، ارزش هر دوی این بازیکنان حدودا 25 میلیون یورو ارزیابی شده و درنتیجه این مبادله ای پایاپای بود. دراین میان نگرانی های زیادی وجود داشت؛ چرا که مصدومیتی از ناحیه تاندون آشیل به سراغ آندره سیلوا آمده بود که باعث شد او نتواند در تستهای پزشکی عملکرد قابل قبولی داشته باشد. همین مشکل ماه گذشته مانع از انتقال او به باشگاه موناکو شد ولی بعد از به عمل آمدن تستهای دقیق تر مشخص شد که این مشکل به سادگی قابل حل شدن است.

آندره سیلوای پرتغالی شنبه شب و در برد 0-1 تیمش مقابل برشا درترکیب روسونری به میدان رفته بود.

از سوی دیگر ربیچ کروات فورواردی تواناست که قابلیت بازی در پستهای مختلفی را دارد. او تا یک قدمی انتقال به اینتر پیش رفته بود ولی درنهایت سرنوشتش به نحو دیگری رقم خورد. ربیچ به زودی 26 ساله خواهد شد و حالا دوباره به سری آی ایتالیا بازگشته است. او تجربه حضور در لیگ ایتالیا را دارد و درسال 2018 بود که فیورنتینا او را به قیمت 2 میلیون یورو به اینتراخت فرانکفورت فروخت.

او در این فصل دریکی از بازیهای اینتراخت در جام حذفی آلمان برای تیمش هت تریک کرده بود.

6363