والدانو: این زیدان، آن زیدان پارسالی نیست.

والدانو: این زیدان، آن زیدان پارسالی نیست.

سایت رسمی فوتبالی- خورخه والدانو اسطوره سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با برنامه ال ترانسیستور شبکه اوندا سرو به مرور رقابتهای این هفته لالیگا پرداخت و درمورد لغزش رئال مادرید و بارسلونا مقابل حریفانشان صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، والدانو دراین باره گفت:« خبر تازه این هفته لغزش دو تیم بزرگ بود. هیچ یک از این دو تیم هنوز نتوانسته اند ریتم بازیهایشان را پیدا کنند و هریک مشکلات خاص خودش را دارد. به نظر می رسد که یک بیماری مصری گریبانشان را گرفته و همین باعث شده که هر دو تیم دچار بحران شوند. زمانی که حال همسایه ات خوب نباشد، اوضاع تو هم خوب نیست. دو تیم از سه مدعی جام قهرمانی دچار مشکل شده اند و این استرس را افزایش می دهد.»

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین درمورد شرایط رئال مادرید و زین الدین زیدان گفت:« یکی از مشکلات رئال مادرید در خط دفاعی اش است که به خاطر مسائل شخصی به مشکل برخورده. با گذر دقایق، تیم دچار سردرگمی و بی نظمی می شود. مشکلات رئال مادرید، همان مشکلات سال قبلش نیست. چون زیدان تا به اینجای فصل نشان داده که آن زیدان پارسالی نیست. تابستان به نحوی تمام شد که باعث گیجی همه و حتی هواداران شده است. قرار بود بیل از تیم برود ولی حالا بازیکن ثابت تیم است. انتظار می رفت که پوگبا به تیم بیاید ولی نیامد. من حس می کنم که زیدان در فرضیاتش پوگبا را درتیمش متصور شده بود. از همین رو در اردوی پیش فصل، سیستمهای مختلفی را درتیم محک زد. به نظرم می رسد که این ماجرا به جای آنکه باعث تقویت تیم شود، باعث سردرگمی بیشتر شد. تیم تکلیفش روشن نیست و نمی دانیم که آیا تهاجمی بازی می کند یا تدافعی. زمانی که زیدان به رئال مادرید پیوست، از همان روز اول، هیچ تردیدی در کارهایش نداشت و همیشه می گفت که چطور بازی می کند و از بازیکنان مدنظرش اسم می برد ولی الان نمی دانیم که بازیکنان اصلی تیم او چه کسانی هستند.»

والدانو در ادامه صحبتهایش به دفاع از وینیسیوس پرداخت و گفت:« او خیلی جوان است و طبیعتا فراز ونشیبهایی خواهد داشت. فصل گذشته این را نشان داد ولی بحث عدم اعتماد به او مطرح نیست.»

والدانو همچنین به انتقاد از باشگاه بارسلونا پرداخت و گفت:« فکر می کنم بارسلونا تیم خوبی دارد ولی یک مشکل بزرگ هم دارد. زمانی که مقابل تیمی تهاجمی قرار می گیرد، حالا چه لیورپول باشد و چه اوساسونا، آنها به مشکلی ناشناس برمی خورند. گاهی وقتها تبدیل به یک تیم خیلی معمولی می شوند. این را در بازی شنبه شبشان می شد دید؛ به ویژه در نیمه اول بازی با اوساسونا. آنها باید این مشکل را برطرف کنند. چون دیر یا زود چوبش را خواهند خورد. به ویژه در رقابتهای اروپایی.»

6363