رافینیا، تمدید با بارسا و انتقال قرضی به سلتا

رافینیا، تمدید با بارسا و انتقال قرضی به سلتا

سایت رسمی فوتبالی-در روزهای اخیر سران باشگاه سلتاویگو مصرانه برای جذب رافینیا بازیکن جوان بارسلونا ابراز تمایل کرده بودند و حالا این روند به خوبی در حال طی شدن است. تنها امضای قرارداد و اعلام رسمی این خبر باقی مانده و توافقات نهایی دراین راستا میان طرفین حاصل شده است

به گزارش فوتبالی، رافینیا با سران بارسا به توافق رسید تا قراردادش را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کند (قرارداد قبلی او با بارسا در ژوئن سال 2020 به پایان می رسید) و بدین ترتیب و با تمدید این قرارداد روند انتقال قرضی او به سلتاویگو با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. در قرارداد انتقال قرضی رافینیا به سلتا، بندی در رابطه با امکان خرید او توسط سلتاویگو درپایان فصل قرار داده نشده است و او تنها یک فصل به صورت قرضی دراین تیم توپ خواهد زد.

 

او تا ساعاتی دیگر وارد شهر ویگو خواهد شد؛ تستهای پزشکی را پشت سرخواهد گذاشت و قرارداد انتقال قرضی اش به این تیم را امضا خواهد کرد و بدین ترتیب چهارمین بازیکنی خواهد بود که در بازار تابستانی به این تیم بازگشته است.

با وجودی که رافینیا، هرگز در آکادمی سلتاویگو رشد نکرده، اما از آنجا که پدرش در دهه نود در این تیم توپ می زد، او تعلق خاطر زیادی به این تیم دارد و همواره علاقه اش را به سلتا ابراز می کرد و همین باعث شد تا او در فصل 4-2013 زمانی که لوئیز انریکه هدایت سلتا را در دست داشت، به این تیم برود. حالا مادر او و دو تا از خواهر و برادرهایش که در شهر ویگو زندگی می کنند، از دیدن رافینیا دراین  تیم حسابی خوشحال خواهند شد.

6363