پورموسوی:بازی با اندونزی تجربه بسیار مفیدی برای نوجوانان ایران است/ امیدواریم با تیم‌های عربی هم بازی کنیم

پورموسوی:بازی با اندونزی تجربه بسیار مفیدی برای نوجوانان ایران است/ امیدواریم با تیم‌های عربی هم بازی کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: هدف بعدی ما هماهنگی بیشتر تیم و بالا بردن سطح خودباوری و اعتماد بنفس است که در همین بازی ها اتفاق می‌افتد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسوی ضمن اظهار رضایت از شرایط اردوی تیم نوجوانان ایران، گفت: ما تقریبا به ترکیب ایده آلی که مورد نظرمان است دست یافته ایم و با تیم اصلی خودمان راهی جاکارتا خواهیم شد. در خصوص تیم اندونزی باید بگویم آنطور که شنیده ام در رده جوانان هم تماشاگرانی دارد و حتی گفته می شود با حداقل 10 هزار هوادار برابر ما قرار می گیرد. همچنین شنیده ام که تیم قدرتمند و با کیفیتی است. در اینصورت تقابل با تیمی که مقابل هوادارانش در خانه بازی می کند برای بچه های ما می تواند یک تجربه بسیار مفید و ارزشمند باشد. البته فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و بسیاری از تیم های این منطقه عملکرد درخشانی در رده های مختلف از خودشان نشان می دهند.

پورموسوی در خصوص امکانات اردوی تیم جوانان در تهران نیز گفت: شرایط ما واقعا از هر نظر مطلوب است، هم وضعیت اقامتی هم استفاده از مجموعه پک و حتی زمین چمن مرکز، همه این‌ها بخش‌هایی است که به ما کمک می کند تا اردوی خوب و مثبتی را برگزار کنیم. روز سه شنبه هم یک بازی دوستانه برابر تیم جوانان پیکان انجام می دهیم که قطعا بسیار مفید خواهد بود و بعد از آن چهارشنبه شب راهی اندونزی می شویم. هدف بعدی ما هماهنگی بیشتر تیم و بالا بردن سطح خودباوری و اعتماد بنفس است که در همین بازی ها اتفاق می‌افتد. همچنین امیدواریم فرصت های دیگری برای تقابل با چند تیم عربی هم داشته باشیم تا برای دیدار با امارات در مرحله مقدماتی آماده شویم.

4344