نصیرزاده: نویسنده توییتر سپاهان بداند ما هم مهارت‌های کلامی فراوانی داریم!

نصیرزاده: نویسنده توییتر سپاهان بداند ما هم مهارت‌های کلامی فراوانی داریم!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: کسی که با کنایه گفته برای باخت عجله نکنید این را مدنظر داشته باشد که ما هم مهارت‌های کلامی فراوانی داریم و قادریم از الفاظی استفاده کنیم که مخاطب را متضرر کند! 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده، درمورد اینکه چرا دو بازیکن ماشین‌سازی پیش از بازی با سپاهان توسط سازمان لیگ  از حضور در این بازی منع شدند، گفت: این موضوع مربوط به گذشته است و چیز خاصی در مورد آن وجود ندارد. اخبار بعد از 24 ساعت اعتبار خودشان را از دست می‌دهند و این موضوع هم تمام شده و رفته است! 

نصیرزاده درمورد واکنش  توئیتری سپاهان به شکست ماشین‌سازی پس از مسابقه هفته دوم لیگ برتر گفت: کسی که الفاظ توئیتری سپاهان را می‌نویسد و با کنایه گفته برای باخت عجله نکنید این را مدنظر داشته باشد که ما هم مهارت‌های کلامی فراوانی داریم و قادریم از الفاظی استفاده کنیم که مخاطب را متضرر کند، پس بهتر است هرگونه صحبتی در رابطه با رقیب داریم آن را در کمال احترام بیان کنیم. 

وی درخصوص اعتراض به داوری بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: ما یک نامه به فدراسیون فوتبال نوشتیم و گفتیم که داور مسابقه در تشخیص پنالتی اشتباه داشته است که خوشبختانه گل نشد. به جز این مورد داوری در کل بازی مشکلی نداشت و داور مسابقه قضاوت خوبی داشت. 

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی درمورد جدایی عیسی کامارا از جمع سبزپوشان گفت: در جلسه‌ای که با او داشتیم قراردادش را فسخ کردیم. ما تا یک بازیکن را تست نکنیم روی فیلم و اظهارات کارگزارش هیچ وقت اقدام نمی‌کنیم. یک مهاجم برزیلی مد نظر ما است که کارهایش را انجام دادیم و مشغول صبحت با او هستیم، باید به ایفمارک برود و همچنین در تمرینات تیم حاضر شود تا در صورت قبولی قراردادش را نهایی کنیم. تجربه نشان داده استفاده از بازیکنان انگلیسی،‌ ایرلندی و کروات به درد فوتبال ایران نمی‌خورد. طبیعتمان با بازیکنان برزیلی عجین شده و ما با این دسته از بازیکنان راحت‌تر هستیم. 

نصیرزاده درمورد اوضاع باشگاه و تیم و اینکه آیا باشگاه پرداختی به بازیکنان داشته است،گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. ما طبق قراردادها عمل کردیم و بخشی از آن‌ها به بازیکنان پرداخت شده است.

نصیرزاده در پایان، درخصوص اصطلاح رایجی در فوتبال ایران به نام حق رشد گفت: در دنیا چیزی به اسم حق رشد نداریم و جامعه فوتبال ما باید متوجه شود که چنین چیزی وجود ندارد. نمی‌دانم این اصطلاح غلط را چه کسی باب کرده است؟ حق رشد مربوط به بچه‌های یتیمی است که توسط سایر بستگان اداره می‌شوند و به سن قانونی می‌رسند. ما در فوتبال غرامت آموزشی داریم و به نظرم حق رشد را ایرانی‌ها درست کرده‌اند. در فوتبال ما الفاظ اشتباه مانند رضایتنامه زیاد است. باشگاه‌ها برده‌دار نیستند که رضایتنامه داشته باشند. باشگاه‌ها فسخ می‌کنند و هیچ نامه‌ای تحت عنوان رضایت وجود ندارد. 

4344