ماجرای کریمی در انتظار محرمی؛ تبعید به لوکوموتیو و بازگشت به ایران

ماجرای کریمی در انتظار محرمی؛ تبعید به لوکوموتیو و بازگشت به ایران

وب سایت رسمی فوتبالی- «صادق محرمی» مانند «علی کریمی» بعد از حضوری ناموفق در دیناموزاگرب به لوکوموتیو کرواسی قرض داده شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، روز گذشته بود که در سایت‌های کروات خبری مبنی بر انتقال قرضی محرمی از دیناموزاگرب به لوکوموتیو زاگرب منتشر شد و خیلی زود این خبر از سوی هر ۲ باشگاه به تایید رسید.

مدافع ۲۳ ساله اسبق پرسپولیس فصل گذشته راهی فوتبال کرواسی شد و به تیم پایتخت نشین کشور یعنی دینامو پیوست.

با این حال حضور ۲ بازیکن آماده چون «ایوو پینتو» و «استویانوویچ» در سمت راست خط دفاعی باعث شد تا فرصت خودنمایی زیادی به محرمی داده نشود. او در چند بازی ابتدایی فرصت حضور پیدا کرد، اما در کارهای دفاعی عملکرد خوبی نداشت و همین مساله باعث شد تا کم کم از ترکیب اصلی دور شود و حتی در تعدادی از مسابقات به سکو تبعید شود.

با شروع این فصل اوضاع تغییر نکرد و در نهایت منجر به انتقال قرضی صادق به تیم لوکوموتیو شد.

دینامو و لوکوموتیو همواره رابطه خوبی باهم داشته اند و بازیکنان زیادی را باهم رد و بدل کرده اند اما محرمی تنها انتقال این فصل از دینامو به لوکوموتیو بود که به صورت قرضی و تا پایان فصل صورت گرفت و نهایی شد.

پیش از این علی کریمی هم به ماجرای کنونی محرمی دچار شده بود. او هم با امیدهای فراوان و به واسطه زلاتکو کرانچار راهی دینامو شد، اما هیچ وقت فرصت خودنمایی پیدا نکرد و در نهایت به همین تیم لوکوموتیو قرض داده شد.

کریمی در لباس این تیم هم هشت بار به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند و سپس به لیگ برتر ایران برگشت. گویا این داستان برای مدافع اسبق سرخپوشان تهرانی هم در حال رخ دادن است و باید منتظر بازگشت او به فوتبال ایران در ماه های آتی باشیم.

لوکوموتیو روز گذشته در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کرواسی با نتیجه ۶ بر یک از سد اسلاون بلوپو گذشت و در رده ششم جدول ده تیمی این کشور قرار گرفت.

7413