شعارهای نژادپرستانه هواداران کالیاری علیه لوکاکو

شعارهای نژادپرستانه هواداران کالیاری علیه لوکاکو

سایت رسمی فوتبالی - روملو لوکاکو که در بازی شب گذشته اینتر برابر کالیاری گلزنی کرد، هدف شعارهای نژادپرستانه هواداران تیم رقیب خود قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، زمانی که لوکاکو برای زدن ضربه پنالتی در اوسط نیمه دوم پشت توپ قرار گرفت هواداران کالیاری برای تضعیف روحیه او شروع به تقلید صدای میمون کردند. این مهاجم لحظاتی مکث کرده و به هواداران خیره شد و پس از آن ضربه خود را وارد دروازه حریف کرد. این اولین بار نیست که هواداران این تیم علیه بازیکنان سیاه پوست حرکات نژادپرستانه انجام می دهند. پیش از این نیز مویز کین پس از این که گل پیروزی بخش یوونتوس را به ثمر رسانده بود با واکنش مشابهی مواجه شده و با ایستادن برابر جایگاه هواداران این تیم به آنها خیره نگاه کرده بود. گفته می شود که سالی مونتاری نیز پیش از این در سال 2017 با چنین توهین هایی از سوی هواداران کالیاری مواجه شده بود. 

میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، پس از بازی تایید کرد که لوکاکو مورد توهین هواداران قرار گرفته و به خبرنگاران گفت: " من چیزهایی شنیدم که فکر می کنم نباید جایی در فوتبال داشته باشند. بنابراین به هواداران کالیاری گفتم که سکوت کنند. اما حالا نمی خواهیم درباره این مسائل فکر کنیم. "

1070