رسمی/ به رغم تلاش برای جذب ناواس؛ انتقال قرضی دروازه بان سویا به پی.اس.جی

رسمی/ به رغم تلاش برای جذب ناواس؛ انتقال قرضی دروازه بان سویا به پی.اس.جی

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو ریکو دروازه بان باشگاه سویا با قراردادی قرضی و با شرط خرید او در پایان فصل به پاری سن ژرمن منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، رسانه های اسپانیایی روز جمعه درگزارشهایشان یادآوری کرده بودند که سران باشگاه پاری سن ژرمن تمایل زیادی دارند تا ریکو را به عنوان دروازه بان دومشان و یار ذخیره کیلور ناواس که احتمالا به پی.اس.جی خواهد رفت به تیمشان ببرند.

اینطور به نظر می رسد که روز پایانی بازار نقل و انتقالات مملو از سورپرایزهای جالب توجه باشد. بعد از گمانه زنی ها در مورد انتقال قریب الوقوع چیچاریتو به سویا، حالا خبر جدایی سرخیو ریکو از سویا منتشر شده است. 

سران باشگاه سویا می دانستند که با توجه به پیشنهادات متعدد دریافتی برای ریکو، حفظ کردن او در تیمشان غیرممکن است. از سوی دیگر سرخیو ریکو با هواداران سویا به مشکل خورده بود و از همین رو در فکر ترک تیم بود. مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هم با درنظر داشتن این شرایط برای جذب سرخیو ریکو دست به کار شدند و بدین ترتیب ریکو فصل آینده به صورت قرضی در پارک دو پرنس بازی خواهد کرد و در پایان فصل پاریسی ها این فرصت را خواهند داشت تا برای خرید او دست به کار شوند. 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مونچی برای خرید دروازه بان دیگری به عنوان دروازه بان ذخیره تیمش و جانشین والیک دست به کار خواهد شد و یا اینکه به خاوی دیاز دروازه بان سوم تیمشان که یکی از محصولات آکادمی سویاست اعتماد خواهند کرد.

 6363