ریوالدو درمورد نیمار و بارسا: هر دویشان بازنده اند

ریوالدو درمورد نیمار و بارسا: هر دویشان بازنده اند

سایت رسمی فوتبالی- ریوالدو دارنده توپ طلای سال 1999 درروزهای اخیر بارها در مورد شرایط مبهم نیمار در دنیای فوتبال صحبت کرده و در مورد احتمال بازگشت این ستاره برزیلی به باشگاه کاتالان اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو که روزگاری ستاره بارسلونا بود، روز شنبه در صحبتهایی در مورد تصمیم نیمار برای ترک بارسا در سال 2017 و انتقالش به پاری سن ژرمن ابراز حسرت کرد و آرزو کرد که او در آینده دوباره به بارسلونا بازگردد. 

این درحالی است که رسانه های خبری امروز اعلام کردند که نیمار پرونده جدایی اش از پاری سن ژرمن را به سال 2020 موکول کرده و به نظر می رسد که در روزهای پایانی بازار نباید منتظر بازگشت او به فوتبال اسپانیا باشیم. ریوالدو صحبتهایش را اینگونه آغاز کرد:« نیمار هرگز نمی بایست بارسلونا را ترک می کرد. او آن زمان اشتباه کرد.»

ریوالدو که در مراسم معارفه تجهیزات تازه ای در مدرسه فوتبالی بارسلونا در منطقه سانتو دومینگو به این نکته اشاره کرد که با ناکامی بارسا در بازگرداندن نیمار به تیمشان:« حالا هم بارسا بازنده است و هم نیمار.»

تا روز گذشته همه امیدوار بودند که نیمار به بارسلونا بازگردد و نیمار در صفحه رسمی اش در اینستاگرام توصیه خاصی داشته:« همه ما می دانیم که درمورد نیمار چه رخ داد. داستان جدایی او از بارسلونا، اشتباه بود و هرگز نباید از یکی از بهترین تیمهای دنیا جدا می شد ولی او عزمش را برای بازگشت جزم کرده و پذیرفته که چه کرده است. امیدوارم که رئیس باشگاه بارسلونا و تمام مدیران تیم نگذارند که نیمار به تیم دیگری برود.»

جالب اینجاست که حتی پدر نیمار هم این پست را لایک کرده است.

در روز چهاردهم آگوست بود که ریوالدو در صحبتهایی گفته بود:« اگر نیمار به رئال مادرید برود، به بارسا خیانت نکرده است. چرا که او اول به پاری سن ژرمن رفته و مستقیما به رئال منتقل نمی شود. پاری سن ژرمن حاضر نیست که به خاطر دل نیمار که دوست دارد به بارسا برود، پیشنهاد ضعیف و غیرایده آل بارسلونا را بپذیرد. آنها حاضر نیستند که پولی از دست بدهند و به بهترین پیشنهادپاسخ مثبت خواهند داد.»

6363