تمجید رسانه‌های اسپانیایی از درخشش پدیده بارسلونا

تمجید رسانه‌های اسپانیایی از درخشش پدیده بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - آنسو فاتی، ستاره 16 ساله بارسلونا، پس از تبدیل شدن به جوانترین گلزن بارسلونا در رقابت های لالیگا از سوی رسانه های اسپانیایی مورد تحسین بسیاری قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم به سومین بازیکن جوان تاریخ لالیگا تبدیل شد. او روز گذشته در نیمه دوم به میدان آمد و تنها 6 دقیقه بعد در دقیقه 51 موفق شد اولین گل بارسلونا را وارد دروازه حریف کند. فاتی گل تساوی بخش را به ثمر رساند و پس از آن آرتور ملو در دقیقه 64 بارسا را پیش انداخت اما در نهایت شاگردان والورده نتوانستند سه امتیاز را حفظ کرده و در دقیقه 81 روی یک ضربه پنالتی به تقسیم امتیازات رضایت دادند. فاتی امروز تیتر اصلی اکثر روزنامه های اسپانیایی بود. آس با چاپ عکس این بازیکن روی جلد اول خود به کمک او به فرار بارسا از شکست اشاره کرده و نوشته بود " جلوگیری از شکست مفتضحانه دیگر ". 

بارسلونا آغاز خوبی در رقابت های لالیگا نداشته و از 9 امتیاز ممکن در سه هفته ابتدایی تنها 4 امتیاز به دست آورده است. آنها در هفته ابتدایی برابر اتلتیک بیلبائو شکست خوردند، هفته دوم برابر رئال بتیس به پیروزی رسیدند و شب گذشته نیز به تساوی برابر اوساسونا رضایت دادند. روزنامه ورزشی اسپرت نیز با اشاره به پیروزی بارسلونا نیز با پررنگ جلوه دادن نقش فاتی در نجات بارسا از شکست نوشته بود: " آنسو و کمی بازیکن دیگر". 

1070