واسعی: برابر نساجی به خودمان باختیم

واسعی: برابر نساجی به خودمان باختیم

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: برابر نساجی حق ما پیروزی بود اما به خودمان باختیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سعید واسعی، با اشاره به شکست تیمش در برابر نساجی اظهار داشت: برای نساجی احترام زیادی قائل هستم اما هر کس این بازی را دیده باشد به این موضوع اذعان خواهد داشت که حق ما پیروزی در این دیدار بود. از چهار گلی که دریافت کردیم شاید تنها مستحق دریافت یک گل بودیم و سه گل دیگر را روی اشتباه خوردیم. نمی‌دانم اسمش را بدشانسی بگذارم یا چیز دیگر اما ما به خودمان باختیم.

وی افزود: حتی اگر موقعیت‌های‌مان در کل بازی را کنار بگذاریم تنها در وقت‌های اضافه می‌توانستیم دو بار دروازه حریف را باز کنیم تا بازی را با پیروزی عوض کنیم اما این اتفاق رخ نداد. اگر کمی خوش شانس بودیم اولین سه امتیاز لیگ را کسب کرده بودیم.

هافبک نفوذی تیم فوتبال پیکان در مورد دلایل ناکامی این تیم در شروع لیگ اضافه کرد: عملکرد بدی در مسابقات نداشتیم و فقط در کسب نتیجه نتوانستیم موفق ظاهر شویم. البته بازیکنانی مانند مهران موسوی، فراز امامعلی، جابر انصاری و اسماعیل شریفات را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم.

واسعی گفت: به طور حتم شرایط اینگونه نخواهد ماند. ما شاید نتوانستیم موفق ظاهر شویم بازی با نساجی به ویژه ۱۰ دقیقه پایانی این مسابقه ما را به ادامه لیگ امیدوار و انگیزه مان را زیاد کرد. امیدوارم که بتوانیم از بازی بعدی اولین سه امتیاز لیگ را بگیریم و موفق عمل کنیم.

وی اضافه کرد: امسال تیم خیلی خوبی داریم. درست است که باید همه امتیازات را بدست آوریم اما تازه اول لیگ است و با کسب تنها یک برد هم می‌توانیم به حد زیادی جایگاهمان در جدول را بهبود ببخشیم. امسال  نگاهمان به بالای جدول است و امیدوارم که بتوانیم موفق عمل کنیم.

4344