دروازه بان پی.اس.جی درتستهای پزشکی رئال؛ مبادله ناواس و آرئولا

دروازه بان پی.اس.جی درتستهای پزشکی رئال؛ مبادله ناواس و آرئولا

سایت رسمی فوتبالی -  اینطور به نظر می رسد که قضیه مبادله کیلور ناواس و آرئولا دروازه بانان دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن با جدیت تمام دنبال می شود. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که آرئولا دروازه بان پاری سن ژرمن در حال حاضر در شهر مادرید به سرمی برد و در شهرک ورزشی والدبباس تستهای پزشکی اش را پشت سرگذاشته است.

طبق اعلام ادو آگیره در برنامه ال چیرینگیتو، دروازه بان 26 ساله پاری سن ژرمن روز جمعه از روی نیمکت به تماشای برد 0-2 تیمش مقابل متز نشست و این درحالی بود که او در سه بازی ابتدایی پی.اس.جی در لیگ یک در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت ولی در بازی جمعه برای اجتناب از هر حادثه ای که ممکن است منجر به برهم خوردن مبادله اش با کیلور ناواس شود، بازی را از روی نیمکت ذخیره ها نظاره گر بود.

به نظر می رسد که خبر رسمی مبادله ناواس و آرئولا روز دوشنبه در آخرین روز بازار نقل وانتقالات تابستانی در فرانسه و اسپانیا اعلام شود. چرا که رئالی ها روز یکشنبه باید بازی شان در هفته سوم لالیگا را مقابل ویارئال برگزار کنند. آرئولا هم باید این هفته خودش را به اردوی تیم ملی فرانسه معرفی کند و به همین خاطر انتظار می رود که روز دوشنبه و پس از برگزاری بازی رئال در لالیگا، خبر مبادله این دو دروازه بان به صورت رسمی اعلام شود.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه نام آرئولا را در لیست بازیکنان فراخوانده اش برای دو بازی مرحله مقدماتی یورو 2020 قرار داده: آنها شنبه هفته آینده (7 سپتامبر) مقابل آلبانی قرار خواهند گرفت و روز سه شنبه مقابل آندورا به میدان خواهند رفت. بعد از برگزاری چهار هفته از رقابتهای مقدماتی یورو، تیم ملی فرانسه با کسب 9 امتیاز (امتیازی برابر با ترکیه و ایسلند)، در صدر گروه اچ این رقابتها قرار دارد.

6363