چلسی 2 - 2 شفلید؛ باز هم بدشانسی، باز هم تساوی

چلسی 2 - 2 شفلید؛ باز هم بدشانسی، باز هم تساوی

سایت رسمی فوتبالی- چلسی در شبی که بدشانس بود 2-2 مقابل شفلیدونزدی متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد که هفته قبل اولین پیروزی خود را کسب کرده بود، امروز نیز با دو گل از شفلید پیش افتاد اما با گل به خودی کورت زوما در نهایت متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با فرار تامی آبراهام از تله آفساید می توانست به گل برسد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.اما در دقیقه 18 چلسی به گل اول دست یافت. ضربه سر تامی آبراهام با دفع اشتباه و عجیب گلر شفلید همراه شد تا خود او در ریباند با ضربه ای چکشی موفق به زدن گل اول آبی های لندن شود.در دقیقه 26 باشام با ضربه ای والی دروازه چلسی را تهدید کرد اما ضربه محکم او راهی به دروازه کپا نیافت. دقایقی بعد متئو کواچیچ در محوطه جریمه شفیلد صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او با بدشانسی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 39 و روی ارسال باشام، شفلید می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه سر رابینسون از بالای دروازه به بیرون رفت.اما در دقیقه 42 چلسی به گل دوم هم رسید. این بار دفع توپ عجیب و اشتباه مدافعان شفلید باعث شد توپ در مقابل تامی آبراهام قرار بگیرد و او با یک ضربه محکم و دقیق زننده گل دوم لقب گرفت و نیمه اول با برتری 0-2 چلسی به اتمام رسید.

اما شفلید در همان ابتدای نیمه دوم به گل اول دست یافت. پاس به بیرون استیونز با ضربه دقیق رابینسون در محوطه جریمه همراه شد و شفلید اختلاف را به حداقل رساند.در دقیقه 56 و روی پاس آسپلیکوئتا، تامی آبراهام فرصت خوبی برای ثبت هت تریک داشت اما هندرسون موفق به دفع این خطر از روی دروازه شفلید شد.

 

لحظاتی بعد راس بارکلی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه شفلید برای خود موقعیت سازی کرد اما این بار نیز هندرسون واکنش خوبی نشان داد. 

در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و علیرغم مالکیت بالای چلسی، این تیم در خلق موقعیت ناکام به نظر می رسید. در دقیقه 80 و روی پاس پشت مدافعان کواچیچ، پولیسیچ صاحب فرصت خوبی شد اما تعلل او باعث شد این موقعیت از دست برود.

در دقیقه 87 و روی اشتباه هندرسون، مونت در مقابل دروازه شفلید صاحب موقعیت شد اما ضربه او به بیرون رفت.اما در دقیقه 90 ارسال بازیکنان شفلید به کورت زوما برخورد کرد و وارد دروازه چلسی شد تا در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 به پایان برسد.