سولشر: باز هم بهتر بودیم و باز هم مساوی گرفتیم

سولشر: باز هم بهتر بودیم و باز هم مساوی گرفتیم

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار دو تیم منچستریونایتد و ساوتهمپتون که با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید، اوله گونار سولشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد، اعلام کرد که تیمش در این بازی سزاوار برد بوده است.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در هفته اول رقابتهای فصل جدید لیگ برتر موفق شد تا برد قاطعی مقابل چلسی به دست بیاورد و همین برد کافی بود تا خیلی ها به این جمع بندی برسند که شیاطین سرخ به روزهای اوجشان بازگشته اند؛ اما سه تساوی متوالی در هفته های بعدی، باعث شد تا آنها امتیازات زیادی را از دست بدهند.

در پایان دیدار یونایتد مقابل ساوتهمپتون، سولشر اعلام کرد که تیمش در طول این سه هفته (که به سه تساوی دست یافته) به مراتب بهتر از بازی شان مقابل چلسی که با بردی قاطع به پایان رسید عمل کرده است.

سولشر در کنفرانس خبری اش در تحلیل تساوی مقابل ساوتهمپتون گفت:«ما بازی را خوب شروع کردیم و دقیقا شرایط به همان شکلی که می خواستیم پیش رفت. در چنین شرایطی باید کار را تمام کنید و گل دوم و سوم را به ثمر برسانید. چرا که تیم حریف مجبور است تا فشار بیاورد. در همان شرایط، فضای زیادی در زمین وجود داشت. ما در این شرایط، موقعیتهای زیادی خلق کردیم ولی نتوانستیم از آنها بهره ببریم.عجیب اینجاست که ما در این سه بازی،  نمایش بهتری نسبت به بازی اول مقابل چلسی در این بازی ها ارائه دادیم.»

او ادامه داد:« در بازی مان مقابل چلسی،آنها فشار زیادی به ما وارد کردند و ما را به عقب می راندند و ضد حملات زیادی را روی دروازه ما  انجام می دادند.  در سه بازی اخیر ما تیم برتر زمین بودیم و فرصتهای زیادی ایجاد کردیم و فقط در مقابل دروازه به اندازه کافی از موقعیت های خود بهره نبردیم. ما در این بازی ها پنالتی و موقعیت های خوبی از دست داده ایم و امروز نیز باید  پیروز می شدیم.»

6363