مصدومیت شدید لاپورته دربازی سیتی- برایتون

مصدومیت شدید لاپورته دربازی سیتی- برایتون

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه سیتی در نیمه اول دیدارش مقابل برایتون موفق شد تا با زدن دو گل از حریفش پیش بیفتد، اما یک اتفاق تلخ، حسابی پپ گواردیولا و هواداران سیتی را نگران کرده است.

به گزارش فوتبالی، در جریان نیمه اول این دیدار، ایمریک لاپورته بازیکن فرانسوی منچسترسیتی در پی برخوردی که با آدام وبستر داشت نقش بر زمین شد و حسابی درد می کشید.

این برخورد حدود دقیقه 36 بازی رخ داد و به نظر می رسد که مصدومیت لاپورته چندان ساده نباشد. البته در پی این برخورد هردو بازیکن روی زمین افتادند؛ وبستر دقایقی بعد از جایش بلند شد و توانست به بازی ادامه دهد ولی لاپورته که به شدت از ناحیه زانو درد می کشید، با برانکارد از زمین بازی خارج شد. 

پس از آن فرناندینیو به جای لاپورته وارد زمین بازی شد. حالا هواداران سیتی امیدوار هستند که مصدومیت لاپورته چندان شدید نباشد؛ چرا که امیدهای زیادی به درخشش او و تیمشان در فصل پیش رو بسته اند.

البته او اخیرا توسط دیدیه دشان به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده بود و امیدهای زیادی داشت تا بتواند اولین بازی ملی اش را برای خروسها انجام دهد ولی حالا و با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری بازیهای ملی بعید است که او بتواند به موقع به میادین بازگردد و تیم ملی کشورش را همراهی کند. 

بدین ترتیب لاپورته فرصت خوبی خواهد داشت تا در وقفه برگزاری بازیهای ملی استراحت کند و هرچه سریعتر آمادگی اش را بازیابد.

6363