مطهری: نمی‌خواهیم فشاری روی تیم‌مان ایجاد کنیم

مطهری: نمی‌خواهیم فشاری روی تیم‌مان ایجاد کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- حمید مطهری، مربی تیم فوتبال شهر خودرو معتقد است سه یا چهار بازیکن این تیم استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری در گفت‌وگویی با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیمش بعد از کسب دومین پیروزی در لیگ برتر اظهار داشت: شهر خودرو از اول تیر ماه تمرینات آماده‌سازی خو را آغاز کرد و من از 10 تیر ماه در خدمت این تیم بودم که جا دارد در اینجا از باشگاه شهر خودرو به خاطر پیشنهاد این همکاری تشکر کنم. در این دو ماهی که در این تیم هستم احساسم این است که با یک کادر فوق‌العاده همکاری می‌کنم. به همین خاطر می‌خواهم تشکری داشته باشم از تک تک اعضای کادر فنی؛ یحیی گل‌محمدی، داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌ها، مصطفی صداقت مربی تیم، مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز، محمد عسگری آنالیزور مربی تیم و همچنین سرآسیایی سرپرست تیم که واقعاً تمام این عزیزان فوق‌العاده زحمت می‌کشند تا کارها خوب پیش برود. خوشبختانه تا الان با کسب دو پیروزی متوالی همه چیز خوب پیش رفته است.

جای خوشحالی دارد که در مجموعه شهر خودرو هستم
وی در ادامه افزود: در کنار این کادر خوب ما بازیکنان خیلی خوبی و یکدلی داریم که سعی می‌کنند فرامین تاکتیکی را به بهترین شکل اجرا کرده و در غالب تاکتیکی تیم حرکت کنند. واقعاً جای خوشحالی دارد که این مجموعه دور هم هستند و تلاش می‌کنند تا در راستای خوشحال کردن دل هواداران قدم بردارند. در این بین واقعاً باید قدر تماشاگران خوب‌مان را هم بدانیم که همه جوره پشت تیم هستند. ما به دنبال این هستیم که یک فوتبال کلاسیک را ارائه کرده و نتایجی بگیریم که هواداران از آن لذت ببرند.

یک فصل سخت در انتظار ماست
مربی شهر خودرو در واکنش به این پرسش که به نظر می‌‌آید بازیکنان تیمش بعد از سپری کردن یک فصل موفق به خودباوری خوبی رسیده‌اند، عنوان کرد: بله، با این نظر موافقم و استارت این موضوع هم از فصل پیش با کار خوب یحیی گل‌محمدی در تیم شهر خودرو زده شد. بازیکنان از نظر ذهنی خیلی خوب هستند و هنوز باید قوی‌تر شوند. آنها نباید فکر کنند با دو برد اتفاقی رخ داده است بلکه باید اهداف بزرگی در سر داشته باشند. فعلاً دو بازی از لیگ سپری شده و یک فصل سخت و در انتظارمان است. تیم‌‌های خوب زیاد داریم که به مراتب بیشتر از تیم ما هزینه کرده و به دنبال رسیدن به جایگاه بالایی هستند. تیم ما هم برای موفقیت باید تلاشش را دو چندان کرده و با اتحاد و یکدلی قدم به قدم جلو برویم.

نمی‌خواهیم روی تیم‌مان فشار باشد
مطهری درباره بدنسازی سنگینی که تیمش پشت‌سر گذاشته است و هدف آنها در فصل جاری نیز خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم تیم را از هر نظر چه بدنی و چه تاکتیکی به بهترین شکل آماده کنیم که بازیکنان هم نهایت همکاری را با داشته و قطعاً خواهند داشت که باید از آنها تشکر کرد، اما اینکه بخواهیم با مطرح کردن بحث قهرمانی فشار روی تیم خود بگذاریم، اشتباه است. شهر خودرو به دنبال این است تا بهترین جایگاه را در لیگ به دست بیاورد و نهایت تلاش‌مان را در این راستا انجام می‌دهیم. می‌دانیم که کار بسیار سخت است و تیم‌های مدعی زیادند. ما باید در ادامه راه کمترین اشتباهات را داشته باشیم و در این لیگ پرنوسان آمادگی مقابله با هر اتفاقی را داشته باشیم.

سروش بازیکنی کاملاً حرفه‌ای و با انگیزه است
وی با اشاره به عملکرد سروش رفیعی در اولین بازی‌اش برای شهر خودرو یادآور شد: سروش دیر به تیم اضافه شد و طبیعی است برای هماهنگی با بازیکنان زمان نیاز داشته باشد. او با انگیزه و تلاش زیاد در تمرینات حاضر شد و نشان داد بازیکن کاملاً حرفه‌ای است. سروش در بازی با شاهین شهرداری تا لحظه‌ای که در زمین بود خیلی به تیم کمک کرد که متأسفاته به خاطر مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست به بازی ادامه دهد. ان‌شاءالله با انگیزه و تلاشی که در سروش سراغ داریم او یک هفته یا نهایتاً 10 روز دیگر به تمرینات گروهی تیم باز خواهد گشت.

برای معرفی تیم‌های مدعی الان زود است
مربی شهر خودرو با تأکید بر اینکه بعید است تا پایان فصل نقل‌وانتقالات بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند درباره تیم‌‌های مدعی لیگ هجدهم، تصریح کرد: الان زود است که بخواهیم تیم‌های مدعی را با دقت ارزیابی کرده و نظر کارشناسانه بدهیم. تمام تیم‌های لیگ خوب هستند و همین تیم شاهین شهرداری که مقابل ما 85 دقیقه 10 نفره بازی کرد تیم واقعاً سخت‌کوش و خوبی است. در هفته گذشته من و گل‌محمدی بارها به بازیکنان گفتیم که فکر نکنند چون شاهین در بازی اولش مقابل سپاهان در بوشهر شکست خورده تیم ضعیفی است و آنها واقعاً نسبت به بازی اول‌شان در مشهد خیلی بهتر ظاهر شدند. شاید بعد از هفته ششم و هفتم بشود گفت کدام‌یک از تیم‌ها در این فصل از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

ویلموتس هنوز از بازیکنان داخلی شناخت ندارد
مطهری در واکنش به عدم دعوت بازیکنی از تیم شهر خودرو به تیم ملی هم گفت: نمی شود گفت به تیم ما بی‌مهری شده است، چرا که احساس می‌کنم ویلموتس هنوز به شناخت لازم از بازیکنان داخلی ما لیگ نرسیده است. مسلماً سه یا چهار بازیکن شهر خودرو شایسته دعوت به تیم ملی هستند و ان‌شاءالله در لیست بعدی تیم ملی این اتفاق رخ خواهد داد.

باید قدر امثال حمیداوی را دانست
وی در پایان اظهار داشت: در اینجا لازم می‌دانم تشکری از بازیکنان باتجربه تیم از جمله سیدمهدی رحمتی، اکبر صادقی و محمدحسین مرادمند داشته باشم که هوای بازیکنان جوان را داشته و به نحو احسن کار خود را انجام می‌دهند. ضمن اینکه باید تشکر ویژه‌ای هم از فرهاد حمیداوی داشته باشم که واقعاً در کمتر جایی دیدم در بخش خصوصی اینچنین هزینه کرده و پشت تیم باشد. تیم شهر خودرو چند سالی واقعاً با مشکلات بزرگ دست و پنجه نرم می‌کرد و حضور حمیداوی در تیم و حمایت‌های او باعث شد این مشکلات به حداقل برسد. باید قدر این افراد را به بهترین شکل دانست و به شکلی عمل کرد که آنها دلزده نشوند. اینکه در این شرایط اقتصادی جامعه چنین افرادی حاضر می‌شوند در بخش خصوصی هزینه کنند، واقعاً جای تقدیر دارد.

7655