با شایعه انتقال به رئال؛ توخل احتمال جدایی آرئولا را تایید کرد

با شایعه انتقال به رئال؛ توخل احتمال جدایی آرئولا را تایید کرد

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاریسن ژرمن، پس از بیرون گذاشته شدن دروازه بان تیم خود از ترکیب اصلی در دیدار شب گذشته تایید کرد که باشگاه در حال انجام مذاکراتی پیرامون انتقال آلفونس آرئولا است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 26 ساله در دیدار شب گذشته پاریس روی نیمکت قرار داشت و دروازه بان 19 ساله این تیم که در همین تابستان از چلسی به پی اس جی پیوست اولین حضور خود در ترکیب این تیم را تجربه کرد. این اتفاق شایعات پیرامون جدایی آرئولا را تقویت کرد و در این میان صحبت های بسیاری درباره احتمال حضور او در رئال مادرید نیز به گوش می رسید. توخل پیش از بازی در گفتگو با بین اسپرت و در پاسخ به سوالی درباره این که آیا این آخرین بازی آرئولا برای باشگاه فرانسوی خواهد بود، اظهار داشت: " بله این احتمال وجود دارد. مذاکراتی بین باشگاه ها و آلفونس صورت گرفته و به همین دلیل او تصمیم گرفت که در دیدار امشب به میدان نرود. "

برخی خبرگزاری ها مدعی شده اند که رئال مادرید قصد معاوضه کیلور ناواس و این دروازه بان فرانسوی را دارد. گفته می شود انتقال قرضی آرئولا به سانتیاگو برنابئو برای این است که تیبو کورتوا جانشین مطمئنی در این تیم داشته باشد. غیبت این بازیکن در ترکیب پی اس جی احتمالا نشان می دهد که توافقاتی در آستانه انجام است و با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز دوشنبه این احتمال بسیار زیاد است که تا پایان امروز خبر آن رسمی شود.

1070