برونو فرناندز با 70 میلیون یورو به رئال خواهد رفت

برونو فرناندز با 70 میلیون یورو به رئال خواهد رفت

سایت رسمی فوتبالی- دانیله پراده، مدیر ورزشی باشگاه فیورنتینا در صحبت هایی اعلام کرده که برونو فرناندز ستاره پرتغالی و جوان دنیای فوتبال به زودی با قراردادی 70 میلیون یورویی به رئال مادرید منتقل خواهد شد. 

به گزارش فوتبال، این خبری است که از ایتالیا به گوش می رسد و منبع این خبر، رسانه ها و خبرگزاری های ورزشی نیستند؛ بلکه خود مدیر ورزشی باشگاه فیورنتیناست. دانیله پراده در صحبتهایی اعلام کرده که این ستاره پرتغالی به زودی به رئال مادرید منتقل خواهد شد. او در گفتگو با کوریره دلوسپورت در مورد شایعات روز دنیای فوتبال صحبت کرده و راجع به ابراز تمایل سران باشگاه فیورنتنیا برای جذب رافینیا، بازیکن اسپورتینگ لیسبون اظهار نظر کرده و گفته:« اختمالا سران اسپورتینگ لیسبون، نام رافینیا را از لیست بازیکنان فروشی شان خارج کنند؛ چرا که برونو فرناندز به زودی با قراردادی 70 میلیون یورویی به رئال مادرید خواهد رفت.»

او در جریان مراسم معارفه دالبرت، خرید جدید فیورنتینا این صحبتها را برزبان آورد.

روزنامه آ.اس چاپ مادرید روز بیست و یکم آگوست در گزارشی اعلام کرده بود که تماسهایی میان سران باشگاه رئال مادرید و مقامات اسپورتینگ لیسبون برسر انتقال برونو فرناندز به باشگاه مادریدی برقرار شده و ژرژ مندس، مدیربرنامه های این بازیکن 25 ساله، پیشنهاد باشگاه مادریدی را به این بازیکن جوان رسانده است. برونو فرناندز، فصل گذشته با سبقت از ژائو فلکیس، بهترین بازیکن لیگ پرتغال شناخته شد.

او در 53 بازی ای که در فصل گذشته برگزار کرد، 32 گل به ثمر رساند و بازیکن میانی ای با بیشترین گل زده در بین تمام لیگهای اروپایی شناخته شد. رئالی ها مدتهاست که او را زیر ذره بین دارند و برونو فرناندز امسال را هم به سان سال قبل آتشین شروع کرده و در 4 بازی ابتدایی تیمش یک گل زده و 4 پاس گل داده است.

 

 6363