هشدار دشان به دمبله: خط خوردن از تیم ملی

هشدار دشان به دمبله: خط خوردن از تیم ملی

سایت رسمی فوتبالی- دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه روز پنجشنبه لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کشورش را اعلام کرد. در این لیست نام ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله به چشم نمی خورد.

به گزارش فوتبالی، دشان همچنین در صحبتهایش، پیغامی هم برای عثمان دمبله ستاره جوان باشگاه بارسلونا داشت که این صحبتها به چشم هشداری جدی برای دمبله به خاطر مصدومیتهای پی در پی اش تعبیر می شود. دمبله در بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته اول رقابتهای لالیگا مصدوم شد و مصدومیتش را به پزشکان بارسلونا اطلاع نداد و روز بعد از آن هم برای تعطیلات آخر هفته به رن فرانسه رفت.

دشان حالا در پیغامی دراین رابطه گفته:« شرایط این گونه است: تعداد مصدومیتهای دمبله در دو فصل اخیر و تعداد بازیهایی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، زیاد است. زمانی که یک عمل جراحی سنگین انجام می دهی، باید حسابی مراقب بدنت باشی. این را به تمام بازیکنان جوان می گویم. گاهی وقتها سخت است بتوان تراکم بازیها، تمرینات و کارهایی که باید قبل و بعد از بازیها انجام بدهی و کارهایی که باید از آنها اجتناب کرد را درک کنی. باید تمام توقعات موجود در سطح بالای دنیای فوتبال را درک کرد.»

اومتیتی هم به خاطر نیمکت نشینی های پی در پی اش در بارسلونا، جایگاهش در تیم ملی فرانسه را از دست داده و به تیم ملی کشورش دعوت نشده. به جای او لنگله که حالا در بارسا به اومتیتی ترجیح داده می شود و لاپورته، مدافع منچسترسیتی به اردوی خروسها فراخوانده شده اند.

6363