ناینگولان: اینتر به خاطر واندا می‌خواهد ایکاردی را بفروشد

ناینگولان: اینتر به خاطر واندا می‌خواهد ایکاردی را بفروشد

سایت رسمی فوتبالی – راجا ناینگولان، هافبک کالیاری گفته که دلیل اصرار اینتر به جدایی مائورو ایکاردی، همسر او است که باعث ایجاد تنش در میان بازیکنان شده است.

ناینگولان تنها یک فصل را در اینتر گذراند و اخیرا به کالیاری قرض داده شد. این هافبک می‌گوید در دیدار این هفته برابر اینتر به دنبال انتقام است: «البته که می‌خواهم انتقام بگیرم. من می‌خواهم ثابت کنم که آنها اشتباه می‌کرده‌اند. نه‌تنها در این بازی، که در کل فصل می‌خواهم این را نشان دهم.

من تلاش کردم که نظر کونته را عوض کنم، و با تمام وجود سعی کردم، اما کافی نبود. له‌له اوریالی با من صحبت کرد و بعد کونته با من حرف زد. او به من گفت که تصمیم او به خاطر مسائل فوتبالی نبوده است.

شاید هم تا حدی تقصیر به گردن من است. من این را بگویم که از جنس فوتبالیست‌های معمول نیستم. اما سبک زندگی‌ام را عوض نخواهم کرد.»

از این بازیکن 31ساله درباره ایکاردی سوال شد، که تمام پل‌های پشت سرش در اینتر را خراب کرده اما اصرار دارد که در اینتر بماند. ناینگولان می‌گوید: «ایکاردی پسر بدی نیست. اما یک نفر در رختکن هست که حرف‌های واندا، همسر او باعث شده آزرده‌خاطر شود و او واندا را نبخشیده است. به همین دلیل است که اینتر می‌خواهد او را بفروشد. اما من که اصلا به حرف‌های واندا گوش نمی‌کنم. من برنامه‌های فوتبالی تلویزیون را نمی‌بینم.»

8444