صادقی:‌ هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید/ باید با گل‌های بیشتری شاهین را شکست می‌دادیم

صادقی:‌ هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید/ باید با گل‌های بیشتری شاهین را شکست می‌دادیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سعید صادقی زننده گل دوم شهر خودرو به شاهین بوشهر تاکید کرد که آنها می‌توانستند در این بازی با گل‌های بیشتری به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید صادقی، با اشاره به پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: در مجموع شاهد بازی خوبی بودیم، ما زود به گل رسیدیم ولی روی یک غافلگیری گل خوردیم، با این حال هدف‌مان این بود که نیمه اول با برد به رختکن برویم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. هر دو تیم در این بازی فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشتند ولی ما مستحق برد بودیم، باید با گل‌های بیشتری شاهین را شکست می‌دادیم ولی همین‌که سه امتیاز را گرفتیم جی خوشحالی دارد.

وی با اشاره به ده نفره شدن شاهین در دقایق ابتدایی و تاثیر این موضوع در نتیجه بازی عنوان کرد: شاهین بعد از ده نفره شدن بازی خوب و روانی انجام داد و چند موقعیت هم داشتند. البته اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد با اختلاف این بازی را می‌بردیم.

صادقی در ارتباط با اولین گلی که در این فصل به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که گل زدم ولی این گل نتیجه زحمات همه بازیکنان بود. واقعا اینکه من گل زدم زیاد مهم نبود، برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است.

هافبک شهر خودرو در ارتباط با شانس قهرمانی تیمش در فصل جدید تصریح کرد: لیگ برتر تاز شروع شده و از حالا خیلی زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید ولی مهم این است که در زمین مسابقه تلاش کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و الان فقط به بازی برابر ماشین‌سازی فکر می‌کنیم.

4344