کلوپ: باز هم ناپولی!

کلوپ: باز هم ناپولی!

سایت رسمی فوتبالی – یورگن کلوپ، مربی لیورپول نگران قرعه تیمش در لیگ قهرمانان است. آنها با ناپولی هم‌گروه شده‌اند، تیمی که در فصل گذشته نزدیک بود آنها را در همان مرحله گروهی حذف کند.

البته حالا سالزبورگ و خنک هم‌گروهی‌های این دو تیم هستند.

کلوپ گفت: «باز هم ناپولی! من نمی‌دانم چند بار مقابل ناپولی بازی کرده‌ام، اما آنها تیم بسیار باتجربه‌ای هستند. دیداری که در خانه مقابل ناپولی برگزار کردیم یکی از بهترین بازی‌های ما بود، چون بازی بسیار منسجمی بود. ما نباید مقابل آنها گل می‌خوردیم و قدرت آنها هم در ضدحملاتشان بود.»
 در دو دیدار دو تیم در مرحله گروهی فصل پیش، هر بار تیم میزبان یک بر صفر پیروز شد و در نهایت دو تیم 9امتیازی شدند، و ناپولی به دلیل گل زده کمتر نسبت به لیورپول حذف شد.

کلوپ می‌گوید: «زمانی که آنها فصل گذشته حذف شدند، رقابت بسیار نزدیک بود. آلیسون در ثانیه‌های پایانی واکنشی عالی داشت و نگذاشت آنها گل بزنند، و به همین دلیل آنها این بازی را به خاطر خواهند داشت. 

درباره دو تیم دیگر، می‌دانم که مردم بلافاصله می‌گویند آنها دو تیم کوچک‌تر گروه هستند. اما این‌طور نیست. من می‌دانم که آنها تیم‌های بسیار جوان، بسیار جذاب و بسیار سرحالی هستند. این گروه آسانی نیست.

من بعد از تمرین با دیووک اوریگی درباره خنک صحبت کردم. سالزبورگ هم به آوردن بازیکنان جدید مشهور است. آنها سادیو مانه و نبی کیتا را داشتند.»

8444