اسکوچیچ: نفت مسجدسلیمان شایسته مساوی بود

اسکوچیچ: نفت مسجدسلیمان شایسته مساوی بود

وب سایت رسمی فوتبالی- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به عملکردی که بعد از به ثمر رساندن گل‌مان داشتیم شایسته برد نبودیم و به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: باید بگویم که از اینکه بازی ما مساوی شد راضی نیستیم. با توجه به عملکردی که بعد از به ثمر رساندن گل‌مان داشتیم شایسته برد نبودیم و به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. مشکل ما این بود که نفرات خط دفاعی‌مان عقب آمدند و من نمی‌دانم که دلیل این کار چه بود. اگر از فوتبال بازی کردن امتناع کنیم نتیجه نخواهیم گرفت. البته ما بعد از اینکه گل مساوی را دریافت کردیم دوباره حمله کردیم.

وی در واکنش به این موضوع که صنعت نفت بعد از به ثمر رسیدن گل، بی‌جهت عقب کشید، گفت: من هیچ وقت به تیم نگفتم به عقب برگردد. بعد از اینکه گل زدیم، دلمان نمی‌خواست بازی کنیم. 70 سانتر روی دروازه داشتیم و باید یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  افزود: نفت مسجدسلیمان خوب بازی کرد ولی ما اعتماد‌به‌نفس نداشتیم، شاید هم اعتماد‌به نفس ما بالا بود که به آن شکل بازی کردیم. من از تیم راضی نیستم به این دلیل که از بازی کردن سر باز زدند.

اسکوچیچ عنوان کرد: ممکن است به بازیکنان 2-3 روز استراحت بدهم، ما 2 ماه کار کردیم و شرایط خیلی خوبی نداریم و مشکلات مالی ما را اذیت می‌کند. هیچ دریافتی تا به حال نداشتیم، ما بچه‌های جوانی  در اختیار داریم که می‌جنگند، 4 امتیاز در دو بازی ابتدایی لیگ برای ما بد نیست. بیش از همه از بازی امروز تیمم ناراضی هستم و باید صادق باشم و بگویم که نفت مسجدسلیمان شایسته مساوی در این بازی بود.

7413