تارتار: تعویضی نداشتیم و 10 نفره بازی کردیم!

تارتار: تعویضی نداشتیم و 10 نفره بازی کردیم!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل نفت آبادان حاکم مطلق توپ و میدان بودیم.

به گزارش فوتبالی، 

مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم به دلیل اینکه واقعا نرسیدیم که روز گذشته به نشست خبری بیایم. شهر میزبان مشخص نبود. دربی جانانه‌ای را شاهد بودیم. با گل زودهنگامی که دریافت کردیم بازی را در اختیار گرفتیم. حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و بعد از گل مساوی با 10  نفر بازهم خوب بازی کردیم. به هر حال آنهایی که در ورزشگاه بودند بازی خوبی را شاهد بودند.

وی ادامه داد: یک بازیکن ما مصدوم شد و دیگر تعویضی نداشتیم که بازیکنی را وارد زمین کنیم و به همین دلیل با 10 بازیکن بازی را ادامه دادیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درمورد وقفه‌هایی ایجاد شده در لیگ، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در ورزشگاه‌‌ها وجود داشت طبیعی بود که بازی‌های به تعویق بیفتند، حالا هم بازی‌های ملی است و باید به این موضوع احترام گذاشت.
تارتار ادامه داد: همه تیم‌ها مشکلاتی دارند و امیدوارم مشکلات حل شود. شخصیت تیمی ما در حال شکل گرفتن است، اما نشان دادیم که امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط متفاوت و بهتری داریم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود جنگیدند که یک امتیاز از جهنم گرفتند.

7413