پیش‌بینی لیگ قهرمانان 20-2019 ؛ رئال مادرید با شکست بایرن قهرمان اروپا می شود

پیش‌بینی لیگ قهرمانان 20-2019 ؛ رئال مادرید با شکست بایرن قهرمان اروپا می شود

سایت رسمی فوتبالی - شبکه تلویزیونی انگلیسی "بی تی اسپورت" با جمع کردن متخصصان سایت های آماری نظیر "گوگل"، "اوپتا" و "اسکواکا" از آنها خواسته تا فصل 20-2019 را پیش بینی کنند.

به گزارش فوتبالی،  بر اساس پیش بینی این گروه که "بیگ دیتا" نام گرفته اند، رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپای 20-2019 مقابل بایرن مونیخ با نتیجه سه بر دو به پیروزی می رسد و چهاردهمین قهرمانی اروپایی خود را جشن خواهد گرفت. تیم زیدان در مسیر قهرمانی مقابل سیتی، چلسی و بارسلونا قرار می گیرد و آنها را حذف می کند.بایرن هم در راه فینال از پس پی اس جی، یوونتوس و اتلتیکو مادرید بر خواهد آمد. در نهایت در فینال استانبول، رئال مادرید با نتیجه سه بر دو پیروز می شود. 

پیش بینی های دیگر " بیگ دیتا" این است که مسی به اولین بازیکنی می شود که از ده هت تریک اروپایی عبور می کند، بارسلونا رکورد نباختن در بازیهای خانگی اروپا را مقابل رئال مادرید از دست خواهد داد و رونالدو به رکورد گلزنی مقابل بیش از 35 تیم می رسد.

پیش بینی بیگ دیتا در مورد لیگ قهرمانان 20-2019
مرحله یک هشتم نهایی: (مجموع دو بازی)

رئال مادرید 7 - منچسترسیتی 5
بروسیا دورتموند 1 - چلسی 2
بارسلونا 3 - اینتر 1
لیورپول 4 - سالزبورگ 3
بایرن مونیخ 3 - اتلتیکو مادرید 1
پاریسن ژرمن 3 - شاختار دونتسک 2
یوونتوس 3 - والنسیا 2
لیون 2 - آتالانتا 2

مرحله یک چهارم نهایی:

رئال مادرید 4 - چلسی 2
بارسلونا 2 - لیورپول صفر
بایرن مونیخ 3 - پاریسن ژرمن 2
یوونتوس 2 - لیون 1

مرحله نیمه نهایی:

رئال مادرید 5- بارسلونا 2

بایرن مونیخ 3 - یوونتوس صفر

در مورد لیگ اروپا هم این گروه پیش بینی کرده اند که در فینال، تاتنهام با نتیجه یک بر صفر بر یونایتد غلبه می کند و به قهرمانی می رسند.