گاف مهاجم اورتون در زمان تقلید از مسی!

گاف مهاجم اورتون در زمان تقلید از مسی!

سایت رسمی فوتبالی - ریچارلیسون دی آندراده اولین گل فصلش برای اورتون را به شکل عجیبی جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، اورتون به زمین تیم لینکلن سیتی در لیگ دسته سه انگلیس رفته بود تا در مرحله دوم جام اتحادیه شرکت کند.تیم میزبان به لطف گل هری اندرسون پیش افتاد. دینیه و سیگوردسون بازی را به سود اورتون برگرداندند اما در  فاصله ده دقیقه به پایان، آندراده گل تساوی را زد. در دقیقه 81 ایووبی گل سوم اورتون را زد و ریچارلیسون روی پاس دینیه در دقایق پایانی گل چهارم را به ثمر رساند تا اورتون با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد.

ریچارلیسون که به نظر می رسد از شکست دادن یک تیم دسته سومی بیش از حد ذوق زده شده باشد، پس از گلش به سمت هواداران تیم میزبان رفت، از آنها خواست که ساکت شوند و هم تیمی هایش را بغل کرد. او در آخر کار هم سعی کرد که به تقلید از مسی پیراهنش را در بیاورد اما اشتباه کرد چرا که به جای نشان دادن شماره، سمت دیگر پیراهن را به سمتشان نشان داد.

هواداران تیم همشهری اورتون یعنی لیورپول ، به شدت ریچارلیسون را به خاطر خوشحالی بیش از حدش مسخره کردند. هواداران در آنفیلد، خوشحالی بازیکن اورتون را با خوشحالی اوریگی در فینال لیگ قهرمانان مقایسه کردند. به این معنی که بازیکن لیورپول از گلزنی در مهمترین مسابقه باشگاهی کمتر ذوق زده شد تا ریچارلیسون از گلزنی مقابل یک تیم دسته سومی در جام اتحادیه!