پیش بازی تراکتور - پرسپولیس / فینال سرخ در همین اول راه!

پیش بازی تراکتور - پرسپولیس / فینال سرخ در همین اول راه!

وبسایت رسمی فوتبالی – اولین تقابل مدعیان قهرمانی لیگ در فصل جدید، فردا در تبریز رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، جدا از پرسپولیس که بعد از هت تریک در قهرمانی، مدعی اصلی قهرمانی رقابتهای این فصل محسوب می‌شود، تراکتور هم با خریدهای جدیدش در فصل نقل و انتقالات و همچنین استخدام مصطفی دنیزلی، کهکشانی تر از فصل قبل شده و حالا همه طرفداران این تیم امیدوارند که امسال بتوانند بالاخره رنگ قهرمانی را ببینند.  این بازی آنقدر اهمیت دارد که گابریل کالدرون از آن به عنوان یک دیدار 6 امتیازی نام برده است.

سابقه تقابل: طبق آمار موجود در کانال تلگرام باشگاه تراکتور، دو تیم 22 بار در لیگ برتر به مصاف همدیگر رفتند که 9 بار پرسپولیس برده، 8 بار تراکتور و 5 بازی دو تیم هم با تساوی به پایان رسیده است.

آخرین رویارویی: جدال شاگردان برانکو و شاگردان لیکنز در تبریز با تساوی 1-1 به پایان رسید. کامیابی‌نیا برای پرسپولیس گل زد و اسماعیلی‌فر هم دروازه تیم مهمان را باز کرد.

چهره‌های ویژه: کادر پزشکی تراکتور تمام تلاشش را کرده تا مازولا وینگر برزیلی اش را به بازی فردا برساند. کوین فورچونه مهاجم جدید تراکتور هم که از او به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر نام برده شده می‌تواند در صورت صلاحدید دنیزلی، جلوی پرسپولیس بازی کند. در ترکیب پرسپولیس هم بیرانوند بعد از محرومیت جلوی پارس جنوبی، شماره 1 تیم کالدرون در بازی حساس فردا خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس لیگ را با برد 0-1 مقابل پارس جنوبی شروع کرد و تراکتور هم مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

چهارمین رویایی دنیزلی با پرسپولیس: سرمربی تراکتور، سالها قبل و زمانی که سرمربی پاس بود سه بار روبروی پرسپولیس قرار گرفت که 1 برد، 1 مساوی و 1 باخت در کارنامه مصطفی پاشا ثبت شده است.

غایب: فرشاد احمدزاده که طی یکی دو روز گذشته اخبار متفاوتی درباره او مطرح شده، جلوی تراکتور بازی نخواهد کرد. کامیابی‌نیا هم که مصدوم است. آنطرف میدان هم احتمالا اکبر ایمانی نمی‌تواند در دیدار فردا به میدان برود.

جمعه ۸ شهریور ۹۸

تراکتور تبریز – پرسپولیس تهران– ساعت ۱۷:۴۵ – ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

داور: بیژن حیدری

کمک ها: رضا سخندان – علیرضا ایلدروم

1984