گزینه های مدنظر پی.اس.جی برای جایگزینی نیمار

گزینه های مدنظر پی.اس.جی برای جایگزینی نیمار

سایت رسمی فوتبالی- این ساعات، ساعات سرنوشت سازی برای روشن شدن تکلیف آینده نیمار است و انتظار می رود که دیر یا زود خبر انتقال او به باشگاه بارسلونا را بشنویم. اما در صورت نهایی شدن این انتقال، سران باشگاه پاریسی هم باید جایگزین ایده آلی را به جای این ستاره برزیلی به تیمشان ببرند.

به گزارش فوتبالی، از همین رو سران پاری سن ژرمن در حال بررسی گزینه های مختلفی هستند تا بتوانند در صورت جدایی نیمار، یک بازیکن تراز اول را به رختکن تیمشان ببرند. طبق گزارش روزنامه موندو دپورتیوو، یکی از این گزینه ها، از رختکن خود بارسلوناست؛ عثمان دمبله که توماس توخل سرمربی تیم پاریسی تمایل زیادی دارد تا او را درتیمش ببیند و در روند مذاکرات بارسلونا- پاری سن ژرمن برسر پیوستن نیمار به نوکمپ، صحبت از انتقال قرضی دمبله به تیم پاریسی به عنوان بخشی از قرارداد نیمار هم مطرح است. 

روزنامه لوپاریزین چاپ فرانسه، علاوه از دمبله از سه گزینه دیگر پاری سن ژرمن برای جایگزینی نیمار پرده برداشته: پائولو دیبالا، مائورو ایکاردی و کریستین اریکسن.

پاریسی ها این روزها، شرایط سختی را پشت سرمی گذارند و در هفته های آتی کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و در صورت جدایی نیمار کار برای آنها سخت تر هم خواهدشد و به همین خاطر آنها نیاز مبرمی به تقویت خط حمله تیمشان دارند. 

دراین میان پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس دیگر جایگاه اصلی اش در بینکونری را از دست داده و با روی کار آمدن مائوریتسیو ساری در یووه، او به ندرت فرصت بازی کردن برای این تیم را خواهد یافت. قیمت او در بازار نقل وانتقالات بین 70 تا 80 میلیون یورو برآورد شده است.

گزینه دیگر پاریسی ها که بیشتر یک هافبک است و کمتر از دیبالا قابلیت شرکت در حرکات تهاجمی را دارد، کریستین اریکسن، بازیکن تاتنهام است. یک سال دیگر از قرارداد او با این باشگاه انگلیسی است و پاریسی ها برای خرید او باید حدود 80 میلیون یورو هزینه کنند.

دیگر بازیکنی که نظر مثبت پاریسی ها را جلب کرده، مائورو ایکاردی ستاره ناراضی اینترمیلان است. انتقال روملو لوکاکو به اینترمیلان، باعث شده تا عملا ایکاردی جایی در رختکن نرآتزوری نداشته باشد و سران اینتر هم حاضرندتا این مهاجم آرژانتینی را با پیشنهادی 80 میلیون یورویی به فروش برسانند. درحال حاضر 2 سال دیگر از قرارداد ایکاردی با اینتر باقی است و پاریسی ها او را بیشتر در قالب جایگزین کوتاه مدتی برای کاوانی می بینند تا نیمار. 

6363